Πώς λειτουργεί ο αλγόριθμος της ιστοσελίδας του Tiktok

Όλοι γνωρίζουμε ότι ο αλγόριθμος Tiktok είναι υπεύθυνος για την υψηλή αφοσίωση στην πλατφόρμα. Ωστόσο, δεν καταλαβαίνουμε πώς λειτουργεί. Ως επωνυμία που ξεκινά στο TikTok ή αν προσπαθείτε απλώς να είστε πιο συνεπείς, είναι χρήσιμο να κατανοήσετε τον αλγόριθμο και να συνεργαστείτε μαζί του για να έχετε τα καλύτερα αποτελέσματα. Η κατανόηση του τρόπου λειτουργίας του αλγορίθμου TikTok θα βοηθήσει το πλάνο μάρκετινγκ σας
Τι λένε για τον αλγόριθμο Tiktok;
Ο αλγόριθμος Tiktok είναι μια άσκηση από Tiktok bots για την επιλογή εξατομικευμένου περιεχομένου για κάθε χρήστη. Τα bots παρατηρούν διακριτικά τα κλικ, τα βίντεο, τις προβολές προφίλ, τις αλληλεπιδράσεις και τη συμπεριφορά σας στην εφαρμογή και συλλέγουν πληροφορίες.
Με βάση τις πληροφορίες, ο αλγόριθμος Tiktok προσδιορίζει τις προτιμήσεις σας και τα bots θα προωθήσουν σχετικό περιεχόμενο στη σελίδα “για εσάς”. Αυτό σημαίνει ότι τα βίντεο στο FYP του φίλου σας δεν εμφανίζονται με τον ίδιο τρόπο που εμφανίζονται και τα δικά σας. Κάθε χρήστης τροφοδοτείται με εξατομικευμένο περιεχόμενο που καθορίζεται από την αφοσίωσή του στην πλατφόρμα.
Έτσι, αν αναρωτιέστε γιατί ορισμένα είδη βίντεο σας καλωσορίζουν στη σελίδα σας για εσάς, ο αλγόριθμος TikTok παίρνει όλη την ευθύνη.
Πώς λειτουργεί ο αλγόριθμος TikTok;
1) Οι ρυθμίσεις του λογαριασμού σας.
Το πρώτο πράγμα που εξετάζει ο αλγόριθμος Tiktok είναι οι ρυθμίσεις που έχετε κάνει. Οι ρυθμίσεις χώρας, ο τύπος συσκευής, οι προτιμήσεις γλώσσας και η κατηγορία σας, επειδή δεν μπορούν να προωθήσουν οποιοδήποτε περιεχόμενο στη σελίδα σας. Έτσι, ο αλγόριθμος TikTok εξασφαλίζει μια εξατομικευμένη εμπειρία χρήστη ανά πάσα στιγμή.
2)Παρατηρούνται δραστηριότητες χρηστών εντός της εφαρμογής.
Όπως ανέφερα, ο αλγόριθμος TikTok αναζητά τις ενέργειες και τα αποτυπώματα εφαρμογών σας. Δραστηριότητες όπως: Οι λογαριασμοί που ακολουθείτε, τα βίντεο που σας αρέσουν και παρακολουθείτε, ακόμη και τα σχόλια που αφήνετε στις αναρτήσεις. Ο αλγόριθμος λαμβάνει επίσης υπόψη τα βίντεο που σας αρέσουν, αυτά που προσθέτετε ως αγαπημένα, τα βίντεο που επισημάνατε ως “δεν ενδιαφέρομαι”, τα ακατάλληλα κ.λπ.
Ελέγχουν επίσης τους δημιουργούς που κρύβετε ή αποκλείετε και το χρονικό διάστημα που αφιερώνετε στην παρακολούθηση οποιουδήποτε βίντεο. Ο αλγόριθμος το σημειώνει ως προτίμησή σας και στέλνει αυτό το περιεχόμενο στη σελίδα “για εσάς”.
3)Πληροφορίες περιεχομένου/βίντεο.
Ο αλγόριθμος κατασκευής ιστοσελίδων στο TikTok χρησιμοποιεί τις πληροφορίες σχετικά με το περιεχόμενο που εμπλέκετε για να καθορίσει την προτίμησή σας. Πληροφορίες όπως τα διάφορα hashtag (#) σε ένα βίντεο λένε ποιος είναι ο σκοπός του περιεχομένου και τι όχι. Ομοίως, οι λεζάντες και η μουσική / ήχοι είναι τα πιο παρατηρημένα χαρακτηριστικά του αλγορίθμου Tiktok.
Πώς να κατανοήσετε τον αλγόριθμο Tiktok και να τον αξιοποιήσετε
1)Δημιουργήστε το περιεχόμενό σας γύρω από τις σχετικές θέσεις.
Ένας τρόπος για να αποφύγετε την πτώση αλγορίθμου είναι όταν δημοσιεύετε άσχετα βίντεο. Γιατί συμβαίνει αυτό; Έχετε ήδη κοινό και δεν θα ενδιαφέρονται για άσχετα βίντεο. Όταν η αλληλεπίδραση είναι λεπτή, ο αλγόριθμος το ερμηνεύει ως “μη ενδιαφερόμενο” και ενδέχεται να μην το εμφανίζει στις σελίδες για εσάς του άλλου κοινού σας.
2)Τραβήξτε αμέσως την προσοχή του κοινού σας.
Ο αλγόριθμος εξετάζει τις δραστηριότητες των χρηστών, όπως το χρονικό διάστημα που αφιερώνεται στην παρακολούθηση ενός βίντεο, άρα τα βίντεό σας πρέπει να τραβήξουν και να διατηρήσουν την προσοχή αμέσως.
Ευτυχώς, τα μικρότερα βίντεο είναι η υπογραφή του βίντεο TikTok, αλλά για να ενθαρρύνετε το κλικ και το χρόνο παραμονής, το περιεχόμενο πρέπει να είναι ακριβές, συναρπαστικό και χρήσιμο. Επομένως, θυμηθείτε να το κρατήσετε σύντομο και γλυκό για να ενθαρρύνετε τα ποσοστά εγκατάλειψης και να ξεγελάσετε τον αλγόριθμο TikTok.
3)Μάθετε την κατάλληλη ώρα για ανάρτηση.
Θα συμφωνήσετε ότι το κοινό-στόχος σας είναι πιο ενεργό σε μια συγκεκριμένη στιγμή. Όπως και σε άλλες πλατφόρμες social media, ο αλγόριθμος μπορεί να αλλάξει ανά πάσα στιγμή και να ρίξει τις προβολές σας. Παρ ‘όλα αυτά, η δημοσίευση των βίντεό σας όταν οι πελάτες-στόχοι σας είναι ενεργοί θα ενθαρρύνει τη μεγάλη αφοσίωση πριν από οποιαδήποτε αλλαγή αλγορίθμου. Επομένως, θυμηθείτε να χρησιμοποιήσετε τον προγραμματιστή βίντεο Tiktok προς όφελός σας και να χαράξετε τη ζωή από τον αλγόριθμο.
4)Χρησιμοποιήστε λεζάντες με δυνατότητα δράσης, συμπεριλαμβανομένων των hashtag και των τάσεων.
Η λεζάντα σας είναι η πρόσκληση που στέλνετε, οπότε κάντε την ελκυστική και σαφή. Επιπλέον, χρησιμοποιήστε σχετικά hashtag και συμπεριλάβετε τυχόν δημοφιλή αυτοκόλλητα και ήχους. Αυτή η προσθήκη θα ωθήσει τα βίντεό σας προς τα πάνω στις “σελίδες για εσάς” των χρηστών που αναζητούν σχετικό περιεχόμενο.