Όλοι όσοι έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο φαίνεται να βιάζονται πάντα. To να φορτώνεται ένα e-shop ή ένας ιστότοπος όσο το δυνατόν γρηγορότερα θα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για τους προγραμματιστές. Η ταχύτητα φόρτωσης είναι ακόμα πιο κρίσιμη όταν πρόκειται για…
About Blog
1. Δημιουργήστε την Ecommerce Marketing Strategy Πριν επιλέξετε ένα όνομα ιστότοπου (domain name) ή πριν αρχίσετε να προσθέτετε προϊόντα, θα πρέπει να δημιουργήσετε μια στρατηγική μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου. Η στρατηγική αυτή θα πρέπει να περιλαμβάνει διάφορα στοιχεία όπως: Επιχειρηματικοί στόχοι…
Πώς να χρησιμοποιήσετε τα σχόλια; Όταν έχετε μια πραγματική αξιολόγηση από το κοινό σας, μπορείτε να αυξήσετε την απόδοση της ομάδας σας, να αξιολογήσετε ή να βελτιώσετε τις δεξιότητές της. Η συλλογή σχολίων είναι επίσης το κλειδί για τη δημιουργία…
Γιατί είναι σημαντικό για την επιχείρησή σας; Εδώ θα βρείτε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για την ανάπτυξη εφαρμογών για κινητά για μικρές επιχειρήσεις.1)Η ανάπτυξη εφαρμογών για κινητά είναι η δημιουργία λογισμικού που προορίζεται για εκτέλεση σε κινητές συσκευές και…
Η εξέταση των δημογραφικών στοιχείων των πελατών έχει γίνει βασική προϋπόθεση του μάρκετινγκ. Οι marketers που είναι μπροστά από την καμπύλη περιλαμβάνουν πλέον τεχνικές στόχευσης της διάθεσης στις στρατηγικές τους. Οι σαρώσεις νευροαπεικόνισης δείχνουν ότι όταν οι καταναλωτές αξιολογούν τις…
Κάθε χρόνο, οι τάσεις του σχεδιασμού ιστοσελίδων αλλάζουν και αντικατοπτρίζουν καλύτερα την σύγχρονη εποχή. Αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι ο σχεδιασμός ιστοσελίδων συνδέεται εγγενώς με την τεχνολογική πρόοδο. Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται, ο κόσμος του σχεδιασμού ιστοσελίδων αναπτύσσεται σε…
Προωθήστε τις online πωλήσεις στο e-shop σας , αυξήστε τις εγκαταστάσεις εφαρμογών, ενισχύστε την αναγνωρισιμότητα του brand σας ή δημιουργήστε ένα community. Όποιος κι αν είναι ο στόχος σας, το TikTok σας καλύπτει. Ευέλικτες δαπάνες, εύκολη ρύθμιση και αποτελεσματική διανομή…
Μια ιστοσελίδα είναι ένα ενιαίο ψηφιακό έγγραφο. Είναι αποθηκευμένο σε διακομιστή ιστού συνδεδεμένο στο διαδίκτυο και μπορεί να προβληθεί σε ένα πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο. Αποτελεί ένα μικρό μέρος του παγκόσμιου ιστού. Ένας δικτυακός τόπος είναι συνήθως μια συλλογή συνδεδεμένων…
Το 2022 είναι μια χρονιά συνεχών αλλαγών στο χώρο του digital. Ακολουθούν 10 τάσεις που πρέπει να αξιοποιήσετε εντός του έτους!1. Authentic long-form content. Για τις μικρές επιχειρήσεις που δεν έχουν πολλά χρήματα, το αυθεντικό περιεχόμενο είναι ένα ισχυρό εργαλείο marketing…
1. Eye Tracking: Δείτε τα πράγματα μέσα από τα μάτια του πελάτη σας Όπως υποδηλώνει το όνομα, η παρακολούθηση των ματιών συνίσταται στην παρακολούθηση των κινήσεων των ματιών των ατόμων που συμμετέχουν σε μια μελέτη. Είναι ένα εργαλείο που επιτρέπει …
1. Ευέλικτο και προσαρμόσιμο για μεταβαλλόμενες ανάγκες Το WordPress χρησιμοποιείται για τη λειτουργία μεγάλων πολυεθνικών εταιρειών, τη διαχείριση μικρών επιχειρήσεων και τη δημιουργία προσωπικών ιστολογίων. Οι ιστότοποι WordPress μπορούν να περιέχουν καταστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου με πλήρεις υπηρεσίες, να παρουσιάζουν ένα…
Το IGTV (Instagram TV) έχει καταιγίσει το Διαδίκτυο αφού το Instagram έβαλε την δική του νότα που δίνει την δυνατότητα στους χρήστες για κυριαρχία στον χώρο των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης. Γιατί είναι τόσο σημαντικό; Το IGTV είναι μια ξεχωριστή εφαρμογή…
Θέλετε να ξεκινήσετε μια Digital Marketing Campaign αλλά δεν είστε σίγουροι από πού να ξεκινήσετε; Θα σας δώσουμε 4 βασικά στοιχεία που πρέπει να έχετε κατά νου: User Experience…
Ευρύτερη εμβέλεια και γεωγραφική επέκταση Η επέκταση της επιχείρησής σας σε μια νέα γεωγραφική τοποθεσία με τη χρήση παραδοσιακών στρατηγικών μάρκετινγκ είναι ένα κουραστικό και χρονοβόρο έργο. Με την εφαρμογή κατάλληλων σχεδίων ψηφιακού μάρκετινγκ, μπορεί κανείς να επεκτείνει εύκολα την…
Οι βασικές διαφορές μεταξύ των δύο διαφορετικών ιδεών, ας εμβαθύνουμε σε ορισμένες από τις σαφείς διακρίσεις μεταξύ του Copywriting και Content Writing. 1. Οι copywriters δημιουργούν κυκλοφορία, οι content writers την μετατρέπουν Επειδή οι copywriters επικεντρώνονται περισσότερο στη δημιουργία κειμένων…
Κάθε marketer πρέπει να γνωρίζει πώς αντιδρούν οι άνθρωποι στα email τους, ώστε να μπορέσουν να καταλάβουν σε ποιους πελάτες πρέπει να επικεντρωθούν. Αυτό μπορεί να γίνει χρησιμοποιώντας Open Rates και CTR. Αυτό τους βοηθά επίσης να βελτιώσουν τη διαδικασία…