espa banner

About Blog


Γιατί οι πραγματικοί ακόλουθοι του Instagram έχουν σημασία Υπάρχουν πολλές στρατηγικές και μέθοδοι για να αποκτήσετε ψεύτικους οπαδούς στο Instagram για να ενισχύσετε την αντιληπτή επιρροή σας, αλλά με αυτόν τον τρόπο το μόνο που μπορείτε να κάνετε είναι να…



1. Προσδιορίστε το κοινό σας. Όταν πρόκειται για brand building, είναι σημαντικό να γνωρίζετε ποιον προσπαθείτε να προσεγγίσετε. Σκεφτείτε τι είδους προϊόντα θα πουλάτε και ποιον θα εξυπηρετούν. Προσπαθήστε να είστε συγκεκριμένοι με την επιλογή του πελάτη. Η επιλογή μιας…



1. Βρείτε τη σωστή ισορροπία μεταξύ προσωπικότητας και επαγγελματισμού. Να είστε αληθινοί. Δείξτε τον εαυτό σας στο “προσωπικό” σας στοιχείο, ενώ βρίσκεστε έξω στη δουλειά, προσφέροντας στην κοινότητα, ταξιδεύοντας και συνεργαζόμενοι με φίλους. Αλλά να θυμάστε πάντα να είστε σωστοί…



Το βίντεο είναι ο κινητήριος μοχλός της παγκόσμιας βιομηχανίας ψηφιακής διαφήμισης  – προώθησης ιστοσελίδων και αυτό θα συνεχιστεί και το 2026 – με κάποιες αλλαγές. Ακολουθούν όσα πρέπει να γνωρίζετε. Τα τελευταία χρόνια, το βίντεο υπήρξε ίσως η ισχυρότερη κινητήρια…



Οι marketers πρέπει να συνειδητοποιήσουν την αξία της Gen Z και των Millennials ως target-market. Αυτές οι δύο γενιές είναι φανατικοί χρήστες ορισμένων πρακτικών του Metaverse, όπως τα παιχνίδια και οι τεχνολογίες όπως η VR. Virtual AdvertisingΕίναι μια εξαιρετική επιλογή…



Πώς να αναπτύξετε ένα επιχειρηματικό σχέδιο marketing Ένα εστιασμένο σχέδιο marketing θέτει δύο στόχους.α) Eίναι να διατηρήσετε τη δέσμευση και την αφοσίωση των πελατών και ο δεύτερος είναι να κατακτήσετε μερίδιο αγοράς σε ένα συγκεκριμένο τμήμα του κοινού-στόχου σας. β)Το…



Δεν γνωρίζετε πως να γεμίσετε την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας; Θέλετε συμβουλές για τη συγγραφή περιεχομένου για την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου σας; Κάνετε μια αρχή με μία από τις παρακάτω προτάσεις.  Η δημιουργία μοναδικού και ελκυστικού περιεχομένου ιστοσελίδας μπορεί να…



Ο ρυθμός ανάπτυξης της τεχνολογίας γίνεται όλο και πιο ραγδαίος. Πολλές επιχειρήσεις δυσκολεύονται να συμβαδίσουν με αυτή την ανάπτυξη. Δεν αποτελεί μυστικό πως η διαδικτυακή αγορά και η δημοσιότητα των ηλεκτρονικών πελατών (e-customers), κάθε φορά που πραγματοποιείται μια ώθηση στην…



1. WordPress Το WordPress ξεκίνησε ως η κορυφαία πλατφόρμα blogging, αλλά έχει αναπτυχθεί για να είναι ο κορυφαίος δωρεάν ιστότοπος CMS ανοιχτού κώδικα. Ως κορυφαίος κατασκευαστής ιστοσελίδων, το WordPress δεν είναι μόνο δωρεάν ως έχει (το οποίο είναι αρκετά επεκτατικό),…



1. Διατήρηση το Lifestyle του πελάτη. To lifestyle του πελάτη είναι η διάρκεια και η φύση της σχέσης ενός πελάτη με ένα συγκεκριμένο brand ή εταιρεία. Για τους marketers, ο στόχος θα πρέπει να είναι να κάνουν το lifestyle του…



1.Συνδέστε κάθε αλληλεπίδραση μάρκετινγκ με κλειστά έσοδα. Παρακολουθήστε το πλήρες ταξίδι του πελάτη, από ανώνυμο επισκέπτη έως πιστό πελάτη. Αναλύστε οποιαδήποτε αναφορά από την επαφή ή τις ιδιότητες σε επίπεδο εταιρείας στη βάση δεδομένων σας ή στο CRM για να…



Το Social Selling έχει να κάνει με την ανατροφή των προοπτικών σας, παρέχοντας πολύτιμες απαντήσεις και προσεγμένο περιεχόμενο, μέχρι ο υποψήφιος να είναι έτοιμος να αγοράσει από εσάς. Μοιράζοντας σχετικό περιεχόμενο στο LinkedIn και το Facebook, διατηρείτε τον εαυτό σας…



Το target market αναφέρεται σε μια μεγάλη ομάδα ανθρώπων που πιστεύετε ότι μπορούν να επωφεληθούν από τις προσφορές του brand σας. Αυτοί είναι οι άνθρωποι  όπου θα αναζητήσουν, θα αναγνωρίσουν και αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες  του eshop σας….



Οι κριτικές των πελατών είναι απαραίτητες για τη συνεχή επιτυχία οποιασδήποτε μάρκας. Στην πραγματικότητα, η πλειονότητα των χρηστών διαβάζουν διαδικτυακές κριτικές πριν δεσμευτούν σε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία. 1. Πώς να διαχειριστείτε καλές κριτικές πελατών Οι θετικές κριτικές μιλούν…



Το Instagram είναι η δεύτερη μεγαλύτερη πλατφόρμα κατασκευής σελίδων κοινωνικής δικτύωσης, με περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες το μήνα. Πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν το Instagram και αυτό μπορεί να το κάνει ένα εξαιρετικό μέρος για να τους επιχειρηματίες, να αυξήσουν…



Κάθε επιχείρηση χρειάζεται μια ανταγωνιστική στρατηγική προκειμένου να βρει τον τρόπο να δημιουργήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών της. Και αυτο με την σειρά του δίνει μια μεγαλύτερη αξία στον πελάτη, είτε από τις χαμηλές τιμές είτε με την παροχή…


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι