espa banner

About Blog


“Γνωρίστε τον πελάτη σας” (Know your customer) είναι ουσιαστικά η αρχή της συλλογής ζωτικών πληροφοριών για τους πελάτες προκειμένου να κατανοήσετε ποιος χρησιμοποιεί τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της ιστοσελίδας της εταιρείας σας. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι γνωρίζετε τα ονόματά τους…



Η αρχική σας σελίδα είναι βασικό εργαλείο για την επιχείρηση σας αλλά επίσης δίνει την πρώτη εντύπωση που θα έχουν πιθανοί επισκέπτες της ιστοσελίδας. Υπάρχουν πολλά σημαντικά στοιχεία σχεδιασμού όπως τα διάκενα, επιλογή φόντου, η στοίχιση, αλλά το κυριότερο μέρος…



Αν θέλετε να βελτιώσετε την επεκτασιμότητα, να μειώσετε τα γενικά έξοδα και να τυποποιήσετε την ανάπτυξη λογισμικού σε πολλαπλές μηχανές και πλατφόρμες κατασκευής σελίδων, τα containers και οι εικονικές μηχανές (VM) είναι δύο από τις κορυφαίες προσεγγίσεις που χρησιμοποιούνται σήμερα….



Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το YouTube παρουσιάζει μια τεράστια ευκαιρία να προσεγγίσετε και να συνεργάζεστε με διαφορετικά κοινά. Το YouTube έχει γίνει πηγή ψυχαγωγίας και διασκέδασης για ανθρώπους όλων των ηλικιών μέσα σε μόλις μια δεκαετία. Εταιρείες όλων των…



Το 1983 γεννήθηκε το Διαδίκτυο. Τώρα, υπάρχουν περισσότεροι από 1,58 δισεκατομμύρια ιστότοποι και περίπου 5 δισεκατομμύρια καθημερινοί ενεργοί χρήστες στο Διαδίκτυο. Κατά τη διάρκεια των δεκαετιών, η ανάπτυξη site – ιστότοπων έχει εξελιχθεί και συνεχίζει να μετατοπίζεται ραγδαία. Ως κάτοχος ιστότοπου,…



Σήμερα, πολλοί χρήστες χρησιμοποιούν τις κινητές συσκευές τους για να εκπληρώσουν τις καθημερινές τους ανάγκες, είτε πρόκειται για κράτηση ταξί, είτε για αγορές κάποιου προϊόντος, ή ενός εισιτηρίου ή οτιδήποτε άλλο. Έτσι, οι εφαρμογές για κινητά είναι η καλύτερη επιλογή…



Στοχεύοντας μια συγκεκριμένη επιλογή πελατών με κάθε διαφημιστική σας καμπάνια, διασφαλίζετε ότι ξοδεύετε χρήματα εκεί που μετράει. Οι έμποροι βλέπουν αύξηση πωλήσεων έως και 20% όταν χρησιμοποιούν εξατομικευμένο περιεχόμενο. Οι σημερινοί οργανισμοί συνειδητοποιούν ότι όλα τα μηνύματα δεν έχουν απαραίτητα…



Οι Progressive Web Apps (PWA) αποτελούν τη νέα γενιά του διαδικτύου των κινητών τηλεφώνων, καθώς οι περισσότεροι χρήστες παραμένουν συνδεδεμένοι 24/7 μέσω των smartphone τους. Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά των PWAs και γιατί είναι τόσο δημοφιλή;  Λόγω της αύξησης…



Αν μια εικόνα αξίζει χίλιες λέξεις, μια ιστοσελίδα αξίζει ένα εκατομμύριο. Μια επιτυχημένη εταιρική ιστοσελίδα περιέχει 7 σημαντικά στοιχεία που ο χρήστης περιμένει να βρει όταν αλληλεπιδρά με την επιχείρηση σας στο διαδίκτυο. Μπορεί να είναι πολλοί οι παράγοντες που…



Είναι γνωστό το γεγονός ότι τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google συμβάλλουν στη διαμόρφωση της αντίληψής μας για τον κόσμο. Τα χρησιμοποιούμε για να απαντάμε στα ερωτήματα της ζωής, μικρά και μεγάλα, και ενώ οι περισσότεροι έχουν εμπεδώσει το πανάρχαιο ρητό…



Μόλις καταλήξετε στην τελική επιλογή του εταιρικού σας ονόματος έρχεται η ώρα για την επιλογή του λογότυπου της εταιρείας σας. Το λογότυπο αποτελεί ένα σύνολο γραμμάτων ή συμβόλων που χρησιμοποιούνται με συνεπή και μοναδικό τρόπο για την αναγνώριση μιας εταιρείας,…



Το blockchain χαρακτηρίζεται ως “Το νέο διαδίκτυο” και οδηγεί τις επιχειρήσεις σε μετασχηματισμούς σε πολλούς τομείς, ιδιαίτερα στις χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες. Αλλά με ποιο τρόπο; Αρχικά ας αναφερθούμε στο τι είναι το blockchain και ποια τα οφέλη του. Blockchain αποτελεί ένα…



Οι τάσεις σχεδιασμού ιστοσελίδων δεν εμφανίζονται από το πουθενά. Έρχονται ως απάντηση στις πραγματικές ανάγκες που έχουν οι χρήστες του διαδικτύου σε μια δεδομένη στιγμή. Αυτές οι ανάγκες μπορούν να αντιμετωπίσουν οτιδήποτε από το να κάνουν την εξερεύνηση του ιστού…



Οι τάσεις στον web design είναι κυκλικές, αλλά το 2022 μπορεί να ξεχωρίζει για διάφορους λόγους. Ναι, τρέχοντα γεγονότα όπως η πανδημία παίζουν ρόλο, αλλά εκτός αυτού, οι κινητές συσκευές συνεχίζουν να γίνονται όλο και πιο ισχυρές και η ιδιωτικότητα…



Το digital advertising έγινε δημοφιλής. Σήμερα, κάθε επιχείρηση μπορεί να χρησιμοποιήσει ψηφιακά κανάλια και, ως εκ τούτου, η ψηφιακή ανταγωνιστικότητα έχει επίσης αυξηθεί. 1.Διατήρηση του focusing στην εμπειρία του Brand  Ο καταναλωτής δεν αναζητά πλέον εταιρείες ή προϊόντα. Χρειάζονται καλές…



Από τη διαφήμιση έως τα απευθείας μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, δεν λείπουν τα εργαλεία marketing που μπορούν να αξιοποιήσουν οι επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου για να προσεγγίσουν τους καταναλωτές και να αυξήσουν τις πωλήσεις. Αλλά τίποτα δεν συγκρίνεται με το βίντεο. Έχει…


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι