1. Αποκτήστε followersΗ δημοσίευση και η κοινοποίηση περιεχομένου δεν έχει νόημα αν δεν το βλέπει κανείς. Θα πρέπει να αναζητάτε συνεχώς νέους οπαδούς στο LinkedIn. Μπορείτε να αναρτήσετε ένα widget για τη σελίδα σας στο LinkedIn στον ιστότοπό σας, να…
About Blog
Σε αυτή την κορεσμένη ψηφιακή αγορά, η δημιουργία περιεχομένου σε eshop / ιστοσελίδα που γίνεται viral είναι πιο δύσκολη από ποτέ. Χρειάζεται ένας συνδυασμός λεπτομέρειας, στρατηγικής και τύχης για να δημιουργηθεί μια επιτυχημένη ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Το viral…
Η έναρξη μιας επιχείρησης ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί να είναι ένα αποθαρρυντικό έργο. Υπάρχουν τόσα πολλά πράγματα που πρέπει να σκεφτείτε – από τα προϊόντα που πρόκειται να πουλήσετε, μέχρι το σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας και τον τρόπο με τον οποίο…
Οι εταιρείες του 21ου αιώνα πρέπει να προσαρμόζονται στο διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Επί του παρόντος, οι εταιρείες αντιπροσωπεύουν ένα περίεργο μείγμα παλαιάς και νέας οικονομίας. Η τεχνολογική επανάσταση, η παγκοσμιοποίηση και η απορρύθμιση της αγοράς είναι μεταξύ πολλών παραγόντων που…
Το TikTok είναι ένα πολύτιμο εργαλείο marketing στα social media και μπορεί να υιοθετηθεί εύκολα από σχεδόν κάθε eshop και επιχείρηση. Όταν χρησιμοποιείτε το TikTok για την επιχείρησή σας, ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές για μεγαλύτερο engagement. 1. Εξετάστε τα επικρατέστερα…
Στη σημερινή εποχή, είμαστε όλοι περικυκλωμένοι από τεχνολογία. Η τεχνολογία είναι παντού, από βασικές εφαρμογές έως πρωτοποριακές εφευρέσεις όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), η Μηχανική Μάθηση (MI), η Ρομποτική και άλλες. Ακόμη και οι ιστότοποι κοινωνικών μέσων και οι μηχανές…
Ενώ οι περισσότερες μεγάλες επιχειρήσεις διαθέτουν προγράμματα και ιστολόγια μάρκετινγκ πλήρους περιεχομένου, είναι εξίσου σημαντικό για μια μικρή επιχείρηση ή μια νεοφυή επιχείρηση να ενσωματώσει επίσης ένα ιστολόγιο. Αλλά ένας ιστότοπος από μόνος του δεν προσφέρει πάντα αρκετές πληροφορίες, προσωπικότητα…
Τρεις ενδείξεις ότι είστε έτοιμοι να επενδύσετε στο CRM Marketing. Οποιαδήποτε επιχείρηση μπορεί να επωφεληθεί από την εξατομίκευση με βάση το CRM – μια έκθεση διαπίστωσε ότι οι πωλήσεις ιστοσελίδων αυξάνονται σταθερά. Η αποτελεσματική χρήση αυτών των τεχνικών, ωστόσο, δεν…
1. Προσδιορίστε το κοινό-στόχο σας. Το έχουμε αναφέρει και στο παρελθόν, αλλά ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη του ψηφιακού μάρκετινγκ είναι η δυνατότητα στόχευσης συγκεκριμένου κοινού – ωστόσο, δεν μπορείτε να επωφεληθείτε από αυτό το όφελος αν δεν έχετε πρώτα…
Η τεχνητή νοημοσύνη (AI) έχει αλλάξει κάθε πτυχή του κόσμου μας και τις αλληλεπιδράσεις μας. Ο σχεδιασμός UX πρωτοπορεί στην ευκολία χρήσης και ενσωμάτωσης της τεχνητής αιώρης σε κάθε πτυχή της ζωής μας. Όσο πιο σημαντικός γίνεται ο σχεδιασμός UX…
Η έναρξη της πρώτης σας ιστοσελίδας είναι αποθαρρυντική. Είτε πρόκειται για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για την επιχείρησή σας, είτε για ένα προσωπικό σχέδιο. Για όσους επιθυμούν να ξεκινήσουν διαδικτυακές επιχειρήσεις, δεν ήταν ποτέ πιο σημαντικό να παραμερίσουν αυτά τα διανοητικά…
#1 – Blog επισκεπτών Ένας από τους ευκολότερους τρόπους για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα του brand σας είναι να φιλοξενείτε bloggers όσο πιο συχνά μπορείτε σε όσο το δυνατόν περισσότερα ιστολόγια του κλάδου σας. Αυτό όχι μόνο θα σας βοηθήσει…
1. Static website design Όταν χρειάζεστε απλώς μερικές σελίδες στον ιστότοπό σας και δεν χρειάζεται να αλλάζουν τα δεδομένα, ο στατικός σχεδιασμός είναι ο καλύτερος. Οι πληροφορίες σε έναν στατικό ιστότοπο συνεχίζονται όπως πριν και δεν υφίστανται αλλαγές κατά τη…
Η γενιά Z θα έχει σύντομα μεγαλύτερη αγοραστική δύναμη από ποτέ – να τι πρέπει να γνωρίζετε για αυτή τη γενιά που πρόκειται να ενηλικιωθεί. Το 2022, ο μέσος όρος ηλικίας της γενιάς Ζ θα είναι 18 ετών, μπαίνοντας τελικά…
Το 2015, ο ιστός για κινητά δεν ήταν σε καλή θέση. Μια ανάλυση περισσότερων από 10.000 τομέων ιστού για κινητά έδειξε ότι ο μέσος χρόνος φόρτωσης για ιστότοπους για κινητές συσκευές ήταν 19 δευτερόλεπτα σε συνδέσεις 3G. Ως αποτέλεσμα, προέκυψαν…
Οι κατηγορίες προσφέρουν έναν δυναμικό τρόπο να οργανώσετε το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας. Οι κατηγορίες αποτελούν τα κυριότερα θέματα της ιστοσελίδας σας και βοηθούν τους χρήστες και τις μηχανές αναζήτησης να καταλάβουν προς τι πρόκειται. Τι να προσέξετε στις κατηγορίες…