Οι νέες τάσεις που υποκινούνται από τη συνεχιζόμενη πανδημία και τις αναδυόμενες τεχνολογίες- αναγκάζουν τους υπεύθυνους marketing να αναβαθμίζουν συνεχώς τις στρατηγικές τους.Η ανεύρεση αυτών των ανεκπλήρωτων αναγκών και των αλλαγών στη συμπεριφορά των πελατών καθίσταται σημαντική για την επιτυχία…
About Blog
Πώς μπορεί ένας επιχειρηματικός οργανισμός να προχωρήσει στην ανταγωνιστική αγορά και να γίνει πιο αποτελεσματικός στην παροχή των καλύτερων δυνατοτήτων στους τελικούς χρήστες στον καθορισμένο χρόνο; Λοιπόν, εδώ είναι μερικά από τα κύρια οφέλη που μπορεί να απολαύσει μια εταιρεία…
Το διαδίκτυο αναπτύσσεται ραγδαία και εξελίσσεται συνεχώς.Αν η προτεραιότητά σας είναι να κερδίσετε και να διατηρήσετε τους χρήστες στον ιστότοπό σας, πρέπει να ενημερώνετε και να προσαρμόζεστε στα τελευταία trends . Personalization Eίναι η έννοια της παροχής προσαρμοσμένων εμπειριών στον…
1. Σχεδιασμός ιστοσελίδας Η ιστοσελίδα σας είναι το κυριότερο μέρος της επιχείρησης σας. Εφόσον πολλές άλλες από τις online διαφημιστικές καμπάνιες σας φέρνουν πιθανούς πελάτες στην ιστοσελίδα σας, ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας μπορεί να αποτελέσει τον αποφασιστικό παράγοντα στην επιτυχία….
1. Προσθέστε Google Analytics Προσθέτοντας το Google Analytics στο eshop ή στην ιστοσελίδα σας, όχι μόνο βελτιώνει το SEO της, αλλά σας δίνει επίσης μια πολύ καλή ανάλυση στις λεπτομέρειες. Η πλατφόρμα αυτή είναι κατασκευασμένη για να βοηθά τους χρήστες…
Accelerated Mobile Pages (AMP) Η επιταχυνόμενη σελίδα για κινητά (ή AMP), η οποία σχεδιάστηκε για να παρέχει στους χρήστες κινητών τηλεφώνων αστραπιαίες ψηφιακές εμπειρίες, έχει έρθει για να μείνει. Εκτός από την παροχή απρόσκοπτης εμπειρίας χρήστη και τη μείωση του…
Το SEO και η εμπειρία του χρήστη (User Experience ή αλλιώς UX) πάνε χέρι-χέρι όταν το θέμα μας αφορά την κατασκευή ιστοσελίδας υψηλής κατάταξης. Τέτοιες ιστοσελίδες πάντοτε ακολουθούν τις βέλτιστες πρακτικές του SEO σε συνδυασμό με εξαιρετικό σχεδιασμό UX. Ο…
Οι διαχειριστές μέσων κοινωνικής δικτύωσης είναι υπεύθυνοι για την εκπροσώπηση μιας εταιρείας στα κοινωνικά κανάλια ως η μόνη φωνή της επωνυμίας. Απαντούν σε σχόλια, συντάσσουν καμπάνιες και δημιουργούν περιεχόμενο. Αυτοί οι ειδικοί παρέχουν στους οργανισμούς την καθοδήγηση που απαιτείται για…
Περισσότερες επισκέψεις στην ιστοσελίδα Οι αναρτήσεις και οι διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι βασικοί τρόποι για την προώθηση της επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας. Η κοινοποίηση εξαιρετικού περιεχομένου από το ιστολόγιο ή τον ιστότοπό σας στα κοινωνικά σας κανάλια είναι…
Τι μπορεί να κάνει to brand σας για να συνδεθεί με το κοινό σας; Ποιες ενέργειες μπορεί να κάνει το brand σας για να εξυπηρετήσει και να αυξήσει τους πελάτες; Τι είδους περιεχόμενο πρέπει να παράγετε; 1.Δώστε στους πελάτες σας…
1. Σχεδιάστε το περιεχόμενο σας πάνω σε λέξεις κλειδιά (keywords) Μέσω του SEO το blog σας θα είναι ευκολότερα προσβάσιμα από χρήστες στο διαδίκτυο. Για να κάνετε σωστή προσαρμογή του eshop ή της ιστοσελίδας σας, πρέπει να ερευνήσετε τις σημαντικότερες λέξεις κλειδιά….
Από την έναρξή του το 2010, το Instagram έχει εξελιχθεί από μια απλή εφαρμογή κοινής χρήσης φωτογραφιών σε ένα βασικό εργαλείο ανάπτυξης – κατασκευής ιστοσελίδων επιχειρήσεων και το ψηφιακό μάρκετινγκ. 1.Reels Σήμερα, οι άνθρωποι περιμένουν γρήγορες και εύπεπτες πληροφορίες. Κατά…
Τα καλά νέα είναι ότι η επανάσταση του ψηφιακού μάρκετινγκ απέχει πολύ από το τέλος της και παρέχει νέες και συναρπαστικές ευκαιρίες στους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα της μάρκας και να διευρύνουν το μερίδιο αγοράς για το eshop…
Με την υπεράσπιση της επωνυμίας, οι μαρτυρίες άλλων ανθρώπων για την επιχείρησή σας έχουν πολύ μεγαλύτερο βάρος. Οι πιθανοί πελάτες σας είναι πιο πιθανό να εμπιστεύονται άλλα άτομα που έχουν χρησιμοποιήσει το προϊόν σας ή έχουν αλληλεπιδράσει με την εταιρεία…
Τι είναι το “Bounce Rate”; Το bounce rate είναι το ποσοστό των επισκεπτών μιας ιστοσελίδας που επισκέφθηκαν μόνο μία σελίδα στην ιστοσελίδα αυτή για να αποχωρήσουν αμέσως μετά. Ένα υψηλό bounce rate είναι σημάδι μιας σελίδας που υπολειτουργεί. Ένα χαμηλό…
Ως επιχείρηση, είναι δική σας υποχρέωση να προστατεύετε τα δεδομένα σας αλλά και των πελατών σας. Δεν θα αφήνατε ποτέ την πόρτα σας ξεκλείδωτη, επομένως, γιατί να παραβλέψετε την ασφάλεια της ιστοσελίδας σας; Παρακάτω σας παρουσιάζουμε 4 τρόπους για να…