espa banner

About Blog


Παρακάτω σας λέμε πώς να «αποπλανήσετε» τους αναγνώστες σας για να πάρετε ακριβώς αυτό που θέλετε. Όλα έχουν να κάνει με τον καθορισμό του μηνύματός σας, την προσθήκη αξίας και τη δημιουργία μιας μικρής ίντριγκας στην πορεία. 1. Αποφασίστε τι…



Επενδύστε στο επαναληπτικό μάρκετινγκ (Remarketing) Το remarketing είναι η τελευταία τάση του τουριστικού μάρκετινγκ. Αυτή η στρατηγική περιλαμβάνει τη στόχευση εκείνων που έχουν αλληλεπιδράσει με την επιχείρησή σας στο παρελθόν, προκειμένου να δημιουργηθούν και μελλοντικές αλληλεπιδράσεις. Είναι μια  εξαιρετικά οικονομική…



Δραστηριοποιείστε επιχειρηματικά στο Διαδίκτυο και διαθέτετε ένα eshop μέσω του οποίου απευθύνεστε στο εγχώριο ή και το παγκόσμιο καταναλωτικό κοινό; Προκειμένου να καταφέρετε να αναπτύξετε θεαματικά την ηλεκτρονική σας επιχείρηση, είναι χρήσιμο να παρακολουθήσετε κάποιον διαδικτυακά σεμινάρια digital marketing. Με…



Το Διαδίκτυο είναι υπέροχο επειδή σας επιτρέπει να εστιάζετε στην προσέλκυση νέων πελατών. Στην πραγματικότητα, με έναν καλά σχεδιασμένο ιστότοπο, η επιχείρησή σας μπορεί να προσεγγίσει τόσους ανθρώπους όσο και μια πολύ μεγαλύτερη εταιρεία. Επιπλέον, η δημιουργία – κατασκευή μιας σελίδας…



H πλειοψηφία των εκστρατειών SEO καταλήγουν ανεπιτυχείς – δηλαδή δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των ανθρώπων που τις διαχειρίζονται. Γιατί συμβαίνει αυτό; Υψηλές προσδοκίες (και εγκατάλειψη πολύ σύντομα) Μια πιθανή εξήγηση είναι ότι, ξεκινώντας μια νέα στρατηγική SEO μετά την κατασκευή…



Το “Micro-vlogging” είναι ένας όρος που χρησιμοποιείται για να περιγράψει την κοινή χρήση σύντομων βίντεο στα social media. Τα κοινωνικά δίκτυα δημιουργήθηκαν για να μοιράζονται οι χρήστες φωτογραφίες και δημοσιεύσεις, ωστόσο υπάρχει αυξανόμενη τάση στην κοινή χρήση βίντεο. Οι στατιστικές…



Η αξιοποίηση της σελίδας του προφίλ σας με την κατασκευή σελίδας στο LinkedIn για την αύξηση της διαδικτυακής σας παρουσίας, αναδεικνύει το μοναδικό προσωπικό και επαγγελματικό σας εμπορικό σήμα. Μπορεί να έχετε ήδη μια σελίδα LinkedIn, αλλά μπορεί να τη…



1. Βελτιστοποίηση της στρατηγικής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου Ένα από τα πιο αποτελεσματικά εργαλεία μάρκετινγκ είναι η δυνατότητα τμηματοποίησης της στρατηγικής μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας ανάλογα με την πελατειακή σας βάση. Για παράδειγμα, οι έμποροι χρησιμοποιούν διαρκώς την περίοδο των διακοπών για…



Υπάρχουν πολλά οφέλη από την πρόσληψη ενός πρακτορείου ψηφιακού μάρκετινγκ, τα περισσότερα από τα οποία σχετίζονται με τη μεγιστοποίηση της ROI (απόδοσης επένδυσης) σας. Μερικοί από τους πρωταρχικούς στόχους για την πρόσληψη ενός οργανισμού ψηφιακού μάρκετινγκ είναι να δημιουργήσετε μέγιστους…



Βήμα 1: Γνώση Η πρώτη δουλειά ενός καλού ψηφιακού μάρκετερ είναι να κατανοήσει το μακροπρόθεσμο σχέδιο του πελάτη για την επιχείρησή του. Αυτό περιλαμβάνει την ικανότητα να απαντά στις ακόλουθες ερωτήσεις: Ποιοι είναι οι στόχοι της εταιρείας; Η κατανόηση των…



Οι χρήστες σήμερα περιμένουν μια ιστοσελίδα να φορτώνει γρήγορα. Αν μια ιστοσελίδα αργεί να φορτώσει, οι πιθανότητες για τον χρήστη να αποχωρήσει αυξάνονται. Παρακάτω συλλέξαμε μια λίστα με τρεις τρόπους για να βελτιώσετε την ταχύτητα της ιστοσελίδας σας. 1. Εικόνες…



Το προσωπικό σας εμπορικό σήμα είναι πολύ σημαντικό καθώς είναι η αναπαράσταση της ταυτότητας σας και το πως παρουσιάζεστε στους άλλους όταν σας αναζητούν στο διαδίκτυο. Παρόλο που οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης αφορούν κυρίως την εμπλοκή σε ένα κοινωνικό περιβάλλον,…



Η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού καταστήματος σημαίνει ότι τα προϊόντα σας είναι διαθέσιμα όχι μόνο τοπικά, αλλά σε όλο τον κόσμο που έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο και στον ιστότοπό σας. Οι υπηρεσίες και οι πωλήσεις μπορούν να αυτοματοποιηθούν οικονομικά, διευκολύνοντας τόσο…



Όταν δημιουργείτε μια ομάδα μάρκετινγκ, πρέπει να έχετε την κατάλληλη δομή για να είστε επιτυχημένοι. Υπάρχουν μερικοί βασικοί ρόλοι που χρειάζεστε για να έχετε μια ισχυρή βάση στο τμήμα μάρκετινγκ σας. Ακολουθούν οι έξι ρόλοι που χρειάζεστε για να χτίσετε…



Keywords ή αλλιώς λέξεις κλειδιά στα ελληνικά είναι οι λέξεις που χρησιμοποιούν οι χρήστες σε μια μηχανή αναζήτησης για να βρουν υπηρεσίες, προϊόντα και πληροφορίες που θέλουν. Όλες οι ιστοσελίδες περιγράφουν και χαρακτηρίζουν το περιεχόμενο τους με keywords έτσι ώστε…



1.Η άνοδος της τεχνητής νοημοσύνης H τεχνητή πρόσβαση χρησιμοποιείται συχνότερα στο μάρκετινγκ για την αυτοματοποίηση βασικών εργασιών, όπως η αναφορά στην επισκεψιμότητα του eshop ή του ιστότοπου σας και η σύσταση λέξεων-κλειδιών που μπορούν να βελτιστοποιήσουν τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης της εταιρείας σας….


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι