espa banner

About Blog


Οποιαδήποτε στρατηγική χρησιμοποιείτε για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να την αξιολογείτε σωστά. Μπορεί να εκπλαγείτε από το πόσοι έμποροι δεν σκέφτονται να κοιτάξουν πέρα από τα δεδομένα για παράδειγμα της καρτέλας Επισκόπηση facebook. Ενώ κανείς δεν θα διαφωνεί για…



Με τόσες ιστοσελίδες στο διαδίκτυο σήμερα, δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι η ιστοσελίδα σας θα εμφανιστεί στην μπροστινή σελίδα της μηχανής αναζήτησης. Υπάρχουν όμως μερικές απλές αλλαγές στην κατασκευή ιστοσελίδων που μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε τις πιθανότητες της…



Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι είτε ζωντανό και υγιές είτε εντελώς αναποτελεσματικό, ανάλογα με αυτόν που απευθύνεστε, γεγονός που εξαρτάται από την εκτέλεση της καμπάνιας.  Το cold-email marketing είναι ένας ισχυρός τρόπος για να δημιουργήσετε leads, πελάτες στο eshop…



1. Καλή εμπειρία και από το κινητό Οι πελάτες περιμένουν μια συνεχή εμπειρία όταν χρησιμοποιούν τα κινητά τους ή άλλες κινητές συσκευές και ειδικά κατά την διάρκεια της πληρωμής. Είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι η διαδικασία της πληρωμής λειτουργεί σωστά…



Η επιτυχία της επιχείρησης μας μπορεί να επηρεαστεί θετικά ή και αρνητικά από την επιλογή του domain name που θα δώσουμε στην ιστοσελίδα μας. Το domain name είναι άμεσα συνδεδεμένο με την μάρκα της ιστοσελίδας σας, τα emails, και ολόκληρο…



Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να διατηρήσετε μια συνεπή ροή νέου περιεχομένου, χωρίς να θυσιάσετε πολύ χρόνο, είναι η δημιουργία ενός ημερολογίου περιεχομένου. Τι είναι όμως αυτο; Είναι ένας οδηγός για τη δημιουργία περιεχομένου που θα κοινοποιήσετε στο κοινό…



Όσον αφορά την ανάπτυξη ιστοσελίδων, το WordPress κυριαρχεί σε σχέση με άλλα συστήματα διαχείρισης περιεχομένου, τροφοδοτώντας περίπου το 35% των κορυφαίων ιστότοπων. To WordPress είναι φιλικό προς το χρήστη, ώστε ακόμη και οι αρχάριοι διαχειριστές και οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων να…



Οι ηλεκτρονικές αγορές είναι ένας αναπτυσσόμενος κλάδος εδώ και δύο δεκαετίες και η πανδημία του Covid-19 επιτάχυνε σημαντικά την ήδη τρομερή επέκτασή του. Καθώς ο τομέας αυτός έχει αναπτυχθεί, ο ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων που τον απαρτίζουν έχει αυξηθεί, φυσικά,…



Ο σχεδιασμός των διαφόρων ιστοσελίδων που υπάρχουν μπορεί να χωριστεί σε τρεις κατηγορίες. Αυτές είναι οι στατικές, οι δυναμικές (ή αλλιώς CMS) και οι eCommerce ιστοσελίδες. Η καταλληλότητα του κάθε τύπου ιστοσελίδας εξαρτάται αποκλειστικά από τον σκοπό σας. Στο άρθρο…



Η είσοδος της νέας χρονιάς, είναι μια ευκαιρία ανανέωσης και αναδιάρθρωσης τη στρατηγικής της ιστοσελίδα σας. Με ποιους τρόπους όμως, μπορείτε να τη βελτιώσετε και να τη διαφοροποιήσετε από τους ανταγωνιστές σας ώστε να αποκτήσετε ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα; Σε αυτό…



Οι διαφημίσεις καρουζέλ είναι ένα είδος διαφημιστικής μορφής που συνδυάζει πολλά βίντεο ή εικόνες σε μία διαφήμιση. To συγκεκριμένο είδος είναι αρκετά δημοφιλές τόσο σε Instagram όσο και σε Facebook, αφού με την προβολή πολλών εικόνων σε σειρά, βελτιώνονται οι…



Το Net Promoter Score (NPS) μετρά εάν ο πελάτης σας θα σας παραπέμψει σε κάποιον νέο. Δεδομένου ότι το 83% των ανθρώπων δηλώνουν ότι εμπιστεύονται τις συστάσεις των φίλων και της οικογένειάς τους περισσότερο από ό,τι εμπιστεύονται τη διαφήμιση, οι…



Είναι ευρέως γνωστό πως το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο είναι ζωτικής σημασίας, και αν έχετε έστω και λίγη εμπειρία σε αυτό, γνωρίζετε ότι η χρήση βίντεο είναι ένα κρίσιμο εργαλείο σε αυτή την προσπάθεια. Είναι απαραίτητο ως ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, παράλληλα με…



Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητάς μας. Εκατομμύρια είναι οι χρήστες και με το πάτημα ενός κουμπιού μπορείτε να δημοσιεύσετε το οτιδήποτε. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι είναι μια απλή διαδικασία, καθώς χρειάζεται να διαφοροποιηθείτε από…



Έχετε συνειδητοποιήσει ποτέ ότι το ένα πέμπτο του κοινού-στόχου σας μπορεί να έχει κάποια αναπηρία που τους εμποδίζει να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά τον ιστότοπό σας; Οι ψηφιακοί έμποροι τείνουν να επενδύουν χρόνο σε πελάτες που περιλαμβάνουν όλα τα είδη δημογραφικών στοιχείων…



Αυτή τη στιγμή υπάρχουν περίπου 1.7 δισεκατομμύρια ιστοσελίδες παγκοσμίως. Με τέτοιο επίπεδο ανταγωνισμού, είναι δύσκολο να ξεχωρίσει κάποιος από το κοινό. Γι’ αυτό είναι σημαντικό να διατηρούμε τις ιστοσελίδες μας “φρέσκιες” με τα καλύτερα trends στον σχεδιασμό – κατασκευή ιστοσελίδων. Στο 2022,…


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι