espa banner

About Blog


Οι πελάτες στο διαδίκτυο είναι ανυπόμονοι. Αν η ιστοσελίδα μας παίρνει περισσότερο από τρία δευτερόλεπτα να φορτώσει, ρισκάρουμε να χάσουμε μεγάλο αριθμό πελατών. Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που καθορίζουν την ταχύτητα της ιστοσελίδας, απ’ τους οποίους, πολλούς μπορεί να μην τους…



Ένα microsite είναι ένας ιστότοπος για συγκεκριμένες επωνυμίες (ή μία μόνο ιστοσελίδα) που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για την προώθηση μεμονωμένων προϊόντων, εκδηλώσεων ή εκστρατειών. Αυτό φιλοξενείται κάτω από το domain name της εταιρείας και έχουν διαφορετική διεύθυνση URL από τους…



Θυμάστε όταν ο όρος «εκδηλώσεις» ήταν συνώνυμος με τις «εκδηλώσεις αυτοπροσώπως»; Κι εμείς το ίδιο. Το μάρκετινγκ έχει αλλάξει πολύ σε σύντομο χρονικό διάστημα. Τώρα, οι διαδικτυακές εκδηλώσεις αποτελούν ένα πολύ καθοριστικό παράγοντα στα ρανταρ των marketers της προώθησης –…



Ο στόχος είναι να δείξετε στους πελάτες σας ότι επενδύετε στην οικοδόμηση πραγματικών σχέσεων μαζί τους σε κάθε βήμα. 1. Μεγιστοποιήστε τα κανάλια διανομής σας H επιχείρησή σας πρέπει να διαφοροποιήσει τις πλατφόρμες της για να μεγιστοποιήσει την προβολή των…



Το μάρκετινγκ βιωσιμότητας, που αναφέρεται επίσης ως πράσινο μάρκετινγκ, είναι όταν μια εταιρεία εστιάζει σε κοινωνικές και περιβαλλοντικές επενδύσεις ως στρατηγική μάρκετινγκ. Οι εταιρείες συχνά επικρίνονται για σπατάλες, σημάνσεις τιμών και παραπλανητική διαφήμιση. Για να αντισταθμίσουν αυτό το είδος δημοσιότητας,…



Το μάρκετινγκ άρθρων γίνεται εύκολο όταν δημιουργείτε μια διαδικασία που ταιριάζει στην επιχείρησή σας και στους χρήστες στους οποία προσπαθείτε να προσεγγίσετε. Αυτή η διαδικασία μπορεί να είναι λίγο διαφορετική από ιστότοπο σε ιστότοπο, αλλά τα γενικά βήματα είναι τα…



Οι ιστότοποι συγκέντρωσης περιεχομένου γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς. Τα εκμεταλλευόμαστε με πολλούς τρόπους: όταν θέλουμε να αγοράσουμε ένα smartphone, να βρούμε ένα φθηνό αεροπορικό εισιτήριο ή να νοικιάσουμε ένα αυτοκίνητο για ένα επερχόμενο ταξίδι.   Πράγματι, είναι πολύ πιο…



Πώς διαφέρουν οι αποφάσεις της Πρωτοχρονιάς – τα λεγόμενα new year’s resolutions – από τους απλούς στόχους; Πολλές φορές οι ομάδες θέτουν εβδομαδιαίους, μηνιαίους και ετήσιους στόχους, που είναι αρκετά σημαντικοί άλλα διαφέρουν από τις αποφάσεις. Η μεγαλύτερη διάκριση μεταξύ…



Μια στρατηγική εορταστικού μάρκετινγκ μπορεί να σας βοηθήσει να διατηρήσετε την επωνυμία σας στις καρδιές και στο μυαλό των καταναλωτών σε μια εποχή του χρόνου που είναι γεμάτη χαρά και πολύ καταναλωτισμό. Ακολουθούν οι 3 κορυφαίοι τρόποι για να διατηρήσετε…



Τα Χριστούγεννα είναι μια περίοδος στην οποία θα πρέπει να είστε δημιουργικοί. Είτε ψάχνετε για το τέλειο δώρο είτε προσπαθείτε να αναπτύξετε μερικές μοναδικές ιδέες για την στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ των Χριστουγέννων, η δημιουργικότητα μπορεί να προχωρήσει πολύ. Στη συνέχεια…



Αυτές τις μέρες, σχεδόν όλοι ξοδεύουμε πολύ χρόνο χρησιμοποιώντας διαφορετικά κοινωνικά δίκτυα. Μας βομβαρδίζουν με ειδοποιήσεις για ό,τι νέο υπάρχει ή μας βάζουν στον πειρασμό να αλληλεπιδράσουμε με τους συναδέλφους μας χρήστες. Και όσο περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα κοινωνικά δίκτυα,…



Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) θα αλλάξει τον τρόπο που γίνεται η έρευνα για τις λέξεις-κλειδιά. Η τεχνητή νοημοσύνη θα γίνει ευρέως διαδεδομένη, έτσι οι ειδικοί βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO) θα πρέπει να κατέχουν τις γνώσεις σχετικά με την αυτοματοποίηση. Ένας…



Μπορείτε να διακρίνετε την διαφορά μεταξύ μιας στατικής και μιας δυναμικής ιστοσελίδας; Εάν δεν γνωρίζετε την απάντηση σε αυτήν την ερώτηση ή μάχεστε να σκεφτείτε, τότε αυτό το άρθρο είναι για εσάς. Πρώτον, πρέπει να κατανοήσετε τι είναι μια ιστοσελίδα…



Ηλεκτρονική αποθήκευση Η διαδικτυακή αποθήκευση, όπως η αποθήκευση cloud, μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί ως γενικός όρος. Πιο συγκεκριμένα, μπορεί να αναφέρεται και σε υπηρεσίες αποθήκευσης όπου μπορείτε να ανεβάσετε τα αρχεία σας χωρίς να χρειάζεται να κρατήσετε αντίγραφο τοπικά. Συγχρονισμός…



Κάθε εταιρεία έχει αυτό το φανταστικό προϊόν ή υπηρεσία που δεν πωλείται τόσο καλά όσο τα υπόλοιπα. Δεν είναι επειδή έχετε ένα κακό προϊόν. Αντίθετα, η αγορά-στόχος σας είναι μικρότερη και πιο απαιτητική. Επειδή το προϊόν ή η υπηρεσία μπορεί…



Η εύρεση του κατάλληλου χώρου αποθήκευσης στο cloud είναι μια μεμονωμένη απόφαση που θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από τις συγκεκριμένες απαιτήσεις σας. Ωστόσο, έχουμε συγκεντρώσει μια σύντομη λίστα με αυτά που πιστεύουμε ότι είναι κορυφαίοι υποψήφιοι για τους περισσότερους…


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι