Μια επιτυχημένη καμπάνια με brand ambassadors μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε την προβολή σας, να κάνετε την επωνυμία σας πιο αξιόπιστη και να αυξήσετε τις πωλήσεις. Το μάρκετινγκ του Influencer έχει να κάνει με τη σύνδεση των ατόμων που…
About Blog
Οι σημερινοί καταναλωτές είναι καλά πληροφορημένοι και βασίζονται σε μεγάλο βαθμό σε πληροφορίες στο διαδίκτυο προτού προβούν σε μια απόφαση αγοράς. Στην πραγματικότητα, οι καταναλωτές έχουν πολύ περισσότερες πιθανότητες να αγοράσουν από ένα brand αμέσως μετά την κατανάλωση εκπαιδευτικού περιεχομένου….
Οι ιστότοποι των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει το δεύτερο μεγαλύτερο μέσο επικοινωνίας στον κόσμο. Πάνω από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι από όλο τον κόσμο έχουν τουλάχιστον ένα προφίλ σε κάποια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων. Τουλάχιστον 1 στα 5 άτομα θα επισκεφθεί…
Πολλοί μπορεί να υποθέσουν οτι το “omnichannel” και “multichannel” σημαίνουν το ίδιο πράγμα. Εξάλλου, και οι δύο έχουν πολλαπλά κανάλια που χρησιμοποιεί μια επιχείρηση για να επικοινωνεί με τους πελάτες. Ωστόσο, έχουν σημαντικές διαφορές που τους δίνουν διαφορετικές λειτουργίες. Η…
Ένα δίκτυο ευρείας περιοχής (WAN) είναι ένα γεωγραφικά κατανεμημένο ιδιωτικό δίκτυο τηλεπικοινωνιών που διασυνδέει πολλαπλά τοπικά δίκτυα (LAN). Σε μια επιχείρηση, ένα WAN μπορεί να αποτελείται από συνδέσεις με τα κεντρικά γραφεία μιας εταιρείας, υποκαταστήματα, εγκαταστάσεις συγκέντρωσης, υπηρεσίες cloud και…
Υπάρχει μια λίστα εργασιών που πρέπει να γίνουν για να διατηρήσετε την ομαλή λειτουργία της ιστοσελίδας σας. Τα πιο σημαντικά από αυτά είναι οι ενημερώσεις ασφαλείας της ιστοσελίδας και οι ενημερώσεις του κώδικα. Χωρίς αυτά, η ιστοσελίδας σας έχει τη…
Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης περιλαμβάνουν απλώς την ανάρτηση περιεχομένου στο Facebook, το Twitter και το Instagram. Ωστόσο, καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης συνεχίζουν να αναπτύσσονται, η διαχείριση τους περιλαμβάνει πολύ περισσότερα από μια ανάρτηση ειδικά αν…
Σχεδόν σε όλα τα αποτελέσματα αναζήτησης εμφανίζονται ευτυχισμένοι άνθρωποι διαφόρων ηλικιών και φύλων. Οι digital marketers έχουν την τάση να χρησιμοποιούν ανθρώπους στις διαφημίσεις, καθώς τα ανθρώπινα πρόσωπα μπορούν να προσθέσουν ζεστασιά και συναίσθημα γεγονός που συμβάλλει στην εξασφάλιση του…
Καθώς η οικονομική ανάκαμψη αποκτά δυναμική, πολλοί επιχειρηματίες πιθανότατα θα βρεθούν με περισσότερα χρήματα για να ξοδέψουν. Αλλά πώς και πού πρέπει να τα ξοδέψουν; Θα λαχταρούν οι άνθρωποι την επιστροφή στο παλιό φυσιολογικό καιρό ή θα συνεχίσουν να αγκαλιάζουν…
Καμία επιχείρηση δεν μπορεί να ευδοκιμήσει χωρίς μάρκετινγκ. Για το ηλεκτρονικό εμπόριο, είναι ένα κρίσιμο μέρος της επιτυχίας ενός καταστήματος. Ο ανταγωνισμός για την αγορά ηλεκτρονικού εμπορίου είναι έντονος και τα καταστήματα συναγωνίζονται για την προσοχή. Πώς μπορείτε να βεβαιωθείτε…
Ένας δυναμικός ιστότοπος είναι ένας ιστότοπος που εμφανίζει διαφορετικούς τύπους περιεχομένου κάθε φορά που ένας χρήστης το βλέπει. Αυτή η εμφάνιση αλλάζει ανάλογα με διάφορους παράγοντες, όπως δημογραφικά στοιχεία θεατών, ώρα της ημέρας, τοποθεσία, ρυθμίσεις γλώσσας και ούτω καθεξής. Διαβάστε…
Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να διατηρήσετε τους πελάτες για μεγάλο χρονικό διάστημα, κάτι που είναι σημαντικό αν λάβετε υπόψη ότι η απόκτηση ενός νέου πελάτη κοστίζει συνήθως πέντε φορές περισσότερο από τη διατήρηση ενός…
Μέχρι το τέλος του επόμενου έτους, εκτιμάται ότι ο αριθμός των λογαριασμών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα αυξηθεί σε πάνω από 4,3 δισεκατομμύρια. Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο έχει γίνει η τυπική μορφή επιχειρηματικής και εμπορικής επικοινωνίας. Είναι γρήγορο, βολικό και αποτελεσματικό. Εάν θέλετε…
Το μάρκετινγκ δημιουργίας ζήτησης είναι η ραχοκοκαλιά οποιασδήποτε επιχείρησης, ανεξάρτητα από τη βιομηχανία στην οποία βρίσκεστε. Χωρίς μια καλή, σταθερή στρατηγική δημιουργίας ζήτησης, η εταιρεία σας, η επιχείρηση σας και η επωνυμία σας δεν θα ευδοκιμήσουν αν περιοριστείτε μόνο στην κατασκευή…
Οι marketers εργάζονται εξαιρετικά σκληρά για να επεκτείνουν την προβολή τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social media). Χωρίς στρατηγικό πλάνο, η απήχηση του περιεχομένου που θα δημοσιεύσετε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης θα είναι περιορισμένη. Πάρα πολλές αναρτήσεις ανταγωνίζονται για μια…
Ακολουθεί ο γρήγορος και εύχρηστος οδηγός μας για τις βέλτιστες πρακτικές που πρέπει να ακολουθήσετε για να αυξήσετε τις πιθανότητες να ανοίξουν τα email σας. 1. Τμηματοποιήστε τη λίστα σας Η προσαρμογή των μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που στέλνετε σε συγκεκριμένα…