Ονομα τομέα, Φιλοξενία, Περιεχόμενο. Αυτά είναι τα τρία βασικά στοιχεία για την τοποθέτηση του ιστότοπού σας στο Διαδίκτυο. Με όλες τις διαφορετικές επεκτάσεις ονομάτων τομέα, όρους εγγραφής, πακέτα φιλοξενίας και τεχνικές ορολογίες (π.χ. FTP, SMTP, PHP κ.λπ.), το απλό όραμα…
About Blog
Είστε ένας επαγγελματίας και θέλετε να δημιουργήσετε περιεχόμενο για την επιχείρησή σας αλλα δεν έχετε χρόνο. Εάν αναρωτιέστε εάν θα πάτε με ανεξάρτητους συγγραφείς ή πρακτορεία, ακολουθούν ορισμένα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του καθενός: 1.Κόστος Η πρόσληψη ανεξάρτητων συγγραφέων και σχεδιαστών…
Κάθε τεράστια εφαρμογή για κινητά υποβάλλεται σε μια σειρά δοκιμών για να διασφαλιστεί ότι λειτουργεί όπως αναμένεται και έχει αποδεκτή απόδοση επένδυσης (ROI) και αποτελεί βασικό επιχειρηματικό εργαλείο. Χωρίς τις κατάλληλες δοκιμές, η ποιότητα των εφαρμογών που υπάρχουν στην αγορά…
Έχετε αποφασίσει ότι είναι καιρός να δημιουργήσετε μια διαδικτυακή παρουσία για την επιχείρηση σας. Τι είναι όμως προτιμότερο; Να αποκτήσετε τον δικό σας ιστότοπο ή μια δωρεάν σελίδα στο Facebook, η οποία μπορεί να προσεγγιστεί από εκατομμύρια χρήστες; Oι σελίδες…
Η φιλοξενία Ιστού είναι μια υπηρεσία που επιτρέπει σε οργανισμούς και άτομα να δημοσιεύουν έναν ιστότοπο ή μια ιστοσελίδα στο Διαδίκτυο. Ένας οικοδεσπότης Ιστού ή ένας πάροχος υπηρεσιών φιλοξενίας ιστοσελίδων, είναι μια επιχείρηση που παρέχει τις τεχνολογίες και τις υπηρεσίες…
Ο κόσμος ανάπτυξης ιστού είναι ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, πράγμα που σημαίνει ότι οι προγραμματιστές πρέπει να ενημερώνονται συνεχώς. Οι πελάτες θέλουν υπερσύγχρονες υπηρεσίες και περιμένουν να τις παραδώσεις. Έτσι, εάν θέλετε να παραμείνετε μπροστά από τους ανταγωνιστές σας, πρέπει…
1. Να έχετε ευελιξία. Χρησιμοποιήστε ένα ευέλικτο τεχνολογικό πλαίσιο, υπάρχουν αρκετά από αυτά τα διαθέσιμα (όπως το Bootstrap). Αυτά τα πλαίσια είναι βασικά απλοί τρόποι για να τοποθετήσετε τα στοιχεία σε ένα πλέγμα και στη συνέχεια να μετατοπίσετε αυτό το πλέγμα…
Η προσέλκυση νέων πελατών μπορεί να φαίνεται λίγο αποθαρρυντική, ειδικά αμέσως μετά τη δημιουργία μιας επιχείρησης σε έναν κόσμο συνεχώς αυξανόμενου ανταγωνισμού, αλλά μην το αφήσετε να σας εκφοβίσει. Ακολουθούν 9 αποτελεσματικοί τρόποι που μπορούν να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε…
Υπάρχουν μερικοί απλοί κανόνες άμεσου μάρκετινγκ που πρέπει να ακολουθήσετε και δεσμευόμενοι σε αυτούς, θα αποκομίσετε τα μακροπρόθεσμα οφέλη που επιθυμείτε αναπτύσσοντας μια ισχυρή επιχείρηση. Αυτοί οι βασικοί κανόνες παραλείπονται από τις περισσότερες επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης…
1. Συντονίστε τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) Βελτιστοποιήστε τις κορυφαίες σελίδες: Προσδιορίστε τις κορυφαίες σελίδες προορισμού στο Google Analytics, επίσης αυτές στις οποίες θέλετε να καταλήξουν οι χρήστες και οι οποίες δεν είναι τόσο ορατές. Βεβαιωθείτε ότι οι σελίδες έχουν…
Εάν δεν είστε αποτελεσματικοί με το μάρκετινγκ Instagram, μπορεί να χάνετε πολλές πωλήσεις! Το Instagram αποτελεί έναν “hot” τομέα όσον αφορά τις ευκαιρίες μάρκετινγκ. Διατηρεί τους χρήστες στην εφαρμογή κατά μέσο χρόνο 30 λεπτών ημερησίως. Βοηθά τις επωνυμίες να πείσουν,…
Τι είναι το wireframe; Το wireframe είναι ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο για έναν προγραμματιστή ιστού. Τους δείχνει ακριβώς αυτό που έχετε στο μυαλό και τους δίνει μια ιδέα για την κλίμακα των διαφόρων στοιχείων, τα κρίσιμα στοιχεία που θέλετε να…
Αποφασίζετε να δημιουργήσετε έναν ιστότοπο για την εταιρεία ή την υπηρεσία σας και αντιμετωπίζετε μια σειρά ακρωνύμιων και περίπλοκων όρων. Τα CSS , HTML και άλλοι παρόμοιοι όροι μπορεί να προκαλέσουν σύγχυση σε άτομα που δεν είναι εξοικειωμένα με τη…
1. Τι πρέπει να σταματήσουμε να κάνουμε; Μακάρι να έκαναν οι άνθρωποι αυτή την ερώτηση. Η εμπορία εξακολουθεί να είναι προσθετική. Ωστόσο, για να είμαστε πραγματικά δημιουργικοί – και να προσφέρουμε κάτι διαφορετικό και αξιόλογο – πρέπει να κάνουμε σκόπιμα…
Υπάρχουν πολλές διαθέσιμες επιλογές φιλοξενίας ιστοσελίδων σήμερα: δωρεάν φιλοξενία ιστοσελίδων, κοινόχρηστη φιλοξενία, αποκλειστικός διακομιστής και η λίστα συνεχίζεται. Όλες αυτές οι επιλογές εξυπηρετούν τον ίδιο σκοπό, ο οποίος φιλοξενεί το περιεχόμενό σας, έτσι ώστε να είναι προσβάσιμο και να προβάλλεται…
Πώς να χρησιμοποιήσετε το Instagram για επιχειρήσεις Ας εμβαθύνουμε στις έξι στρατηγικές που θα πρέπει να εφαρμόσετε για να αξιοποιήσετε στο έπακρο το Instagram. 1.Προσθέστε αξία με το περιεχόμενό σας Το Instagram έχει το υψηλότερο ποσοστό εμπλοκής, ξεπερνώντας το Facebook…