espa banner

About Blog


Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν σημασία και θα έχουν για μεγάλο χρονικό διάστημα, αλλά σταματάμε να ρωτάμε το γιατί. Για μερικούς, ο λόγος είναι σαφής. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια εξαιρετικά πολύτιμη και άμεση πηγή πελατών. Ο σύνδεσμος μεταξύ…



Αν και μπορείτε τεχνικά να μοιραστείτε οποιονδήποτε παλιό σύνδεσμο βίντεο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είναι πιο πιθανό να είστε αποτελεσματικοί ή ακόμη και να γίνετε viral, εάν δημιουργείτε και βελτιστοποιείτε βίντεο με βάση αυτό που λειτουργεί καλύτερα σε κάθε συγκεκριμένο…



Τα διαδικτυακά σεμινάρια είναι ένα ισχυρό εργαλείο δημιουργίας δυνητικών πελατών και αφοσίωσης. Τα επιτυχημένα διαδικτυακά σεμινάρια αυξάνουν τα έσοδα και καθιστούν τον οργανισμό σας ως ηγέτη σκέψης στο χώρο του. Ωστόσο, η μεγιστοποίηση της συμμετοχής στο σεμινάριο απαιτεί προσπάθεια. Πολλές…



Οι περισσότερες νεοσύστατες επιχειρήσεις δήλωσαν ότι επενδύουν περισσότερο στην ομάδα παρά στην ίδια την ιδέα. Εκτός από μια ισχυρή ομάδα, το μάρκετινγκ είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία για να ξεκινήσετε. Το καλό μάρκετινγκ μπορεί να σας δώσει την…



Βήμα 1: Ορίστε το κοινό-στόχο και τις ανάγκες πληροφοριών τους: Στο B2B, ο ορισμός του στοχευμένου κοινού ή της αναγνωσιμότητας συνεπάγεται στη γνώση του κλάδου, του μεγέθους της εταιρείας και του τίτλου της προοπτικής, των ευθυνών, της εκπαίδευσης και του βαθμού…



Η κατοχή ενός ιστότοπου δεν αρκεί πλέον για τη λειτουργία μιας επιχείρησης. Για να συμβαδίσετε με τους χρόνους, χρειάζεστε μια εφαρμογή για κινητά που θα επιτρέπει στους πελάτες να πραγματοποιούν αγορές χρησιμοποιώντας τα smartphones τους. Ωστόσο, για πολλούς επιχειρηματίες, η εφαρμογή για…



Αυτό το άρθρο θα σας βοηθήσει να αποστάξετε τα πρώτα πράγματα που πρέπει να κάνετε για να αντιμετωπίσετε τη βελτίωση ή την ανανέωση της στρατηγικής του ιστότοπού σας. 1. Οι 3 πιο σημαντικές διαδρομές χρηστών σας Η απόλυτη πρώτη σειρά…



Το παραδοσιακό μάρκετινγκ εξακολουθεί να αποτελεί πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο της B2B. Και αξίζει να κυριαρχήσετε την τέχνη της συνέργειας του παραδοσιακού μάρκετινγκ με το ψηφιακό μάρκετινγκ. Η μακροπρόθεσμη επιχειρηματική επιτυχία απαιτεί από τους οργανισμούς να μετασχηματίζουν, να καινοτομούν και να…



Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ένα μέσο που ήταν και παραμένει δημοφιλές ως αγωγός περιεχομένου για τις επιχειρήσεις. Αποτελεί το δεύτερο συχνότερο κανάλι διανομής περιεχομένου τόσο σε  B2 B περιπτώσεις όσο και σε  B2 C. Παρόλο που το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο αποτελεί εδώ…



Έχετε αποφασίσει ότι είναι καιρός να δημιουργήσετε μια διαδικτυακή παρουσία για την επιχείρηση σας. Τι είναι όμως προτιμότερο; Να αποκτήσετε τον δικό σας ιστότοπο ή μια δωρεάν σελίδα στο Facebook, η οποία μπορεί να προσεγγιστεί από εκατομμύρια χρήστες; Oι σελίδες…



Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ένας τύπος μάρκετινγκ που περιλαμβάνει τη δημιουργία και την κοινή χρήση διαδικτυακού υλικού όπως βίντεο, blogs, άρθρα και αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Διαφέρει από άλλους τύπους μάρκετινγκ, όπως η άμεση απόκριση και το μάρκετινγκ επωνυμίας,…



Η βιομηχανία ηλεκτρονικού εμπορίου βρίσκεται σε άνθηση. Μέχρι το 2023, το μέγεθος της αγοράς ηλεκτρονικού εμπορίου αναμένεται να φτάσει τα 6,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Και, με τους πανδημικούς περιορισμούς να αλλάζουν τα πρότυπα αγορών για πάντα, η καμπύλη αναμένεται να συνεχίσει…



Στον κόσμο της επιχειρηματικότητας, το μάρκετινγκ που ακολουθεί την κατασκευή ιστοσελίδων είναι το παν. Ανεξάρτητα από την ποιότητα της ιδέας σας, τις δεξιότητες της ομάδας σας ή ακόμα και το ποσό του κεφαλαίου που έχετε συγκεντρώσει, έχετε να αντιμετωπίσετε μια δύσκολη μάχη εάν…



Όταν διευθύνετε μια επιχείρηση που βασίζεται σε πελάτες, οι εβδομάδες και οι μήνες μπορεί να σας φαίνεται ότι τρέχουν πολύ γρήγορα. Οι πελάτες έρχονται και φεύγουν, ανάλογα με τα προϊόντα, τα πακέτα και τις τιμές σας. Η απόκτηση πελατών μπορεί…



Το cloud είναι ο εξαιρετικός ισοσταθμιστής για τις σημερινές νεοσύστατες επιχειρήσεις Είναι ένας από τους λίγους τομείς όπου μια startup εταιρεία μπορεί να έχει πρόσβαση στους ίδιους πόρους με τις μεγάλες εταιρείες.  Όταν σκέφτεστε να ξεκινήσετε μια νέα επιχείρηση, υπάρχουν…



Η ανάλυση δεδομένων βοηθά τους επιχειρηματίες να μάθουν για τους πελάτες τους με ακρίβεια, από τις ταινίες που παρακολουθούν στο Netflix μέχρι την αγαπημένη τους μπάλα παγωτό.. Τα δεδομένα είναι πανταχού παρόντα, απαραίτητα και ευεργετικά — εκτός εάν δεν είναι….


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι