espa banner

About Blog


Τα ψηφιακά σημεία επαφής δεν ήταν ποτέ πιο σημαντικά για την επιτυχία επιχειρήσεων όλων των μεγεθών, σχεδόν σε κάθε κλάδο. Δυστυχώς, η ψηφιακή μετατροπή μιας επιχείρησης μπορεί να είναι τρομακτική. Για πολλούς, η πρώτη εβδομάδα του ψηφιακού μετασχηματισμού στην κατασκευή ιστοσελίδας μπορεί…



Καθώς το τοπίο αλλάζει, εμείς ως έμποροι πρέπει να αλλάξουμε μαζί του, για να παραμείνουμε σχετικοί και βιώσιμοι. Ο αυξημένος ανταγωνισμός στο διαδίκτυο, η ψηφιακή κόπωση που αντιμετωπίζουν οι πελάτες μας και η ανάγκη τους για πραγματικές λύσεις κάνουν τώρα…



Καθώς προχωράμε στην επόμενη δεκαετία, η αξία των αναλυτικών στοιχείων θα έχει τη μορφή σαφούς, γρήγορης λήψης αποφάσεων, προβλέψιμων τάσεων και ROI (οι οποίες, πάλι, θα οδηγήσουν σε καλύτερες αποφάσεις). Τα παρακάτω είναι μερικές τάσεις που μπορούν να βοηθήσουν στην ανάπτυξη και…



Η βελτιστοποίηση πολλών καναλιών είναι η διαδικασία έξυπνης κατανομής προϋπολογισμού σε διάφορα κανάλια με πρωταρχικό στόχο – να έχετε τη μέγιστη απόδοση της επένδυσής σας στην προώθηση – κατασκευή ιστοσελίδας. Ονομάζεται επίσης “CBO” – βελτιστοποίηση προϋπολογισμού καμπάνιας. Σε μια προσπάθεια βελτιστοποίησης…



Γνωρίζατε ότι οι διαφημίσεις βίντεο είναι ο # 1 τρόπος με τον οποίο οι καταναλωτές ανακαλύπτουν τις μάρκες από τις οποίες αγοράζουν αργότερα; Επομένως, πρέπει να προσεγγίσετε επαγγελματικά τις καμπάνιες μάρκετινγκ βίντεο. Ακολουθούν τα τρία κλειδιά για τη μείωση του…



Πριν αναλωθείτε στον τρόπο δημιουργίας της προσωπικής σας στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου, είναι σημαντικό να κατανοήσετε τι είναι μια προσωπική επωνυμία. Ανεξάρτητα από τη βιομηχανία ή το ρόλο, η προσωπική σας επωνυμία σάς βοηθά να συνδεθείτε με πιθανούς εργοδότες, πελάτες, συνεργάτες…



Στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού, η διακοπή είναι μια αλλαγή στην επιχείρηση, οδηγώντας σε ένα καλύτερο μέρος από ό, τι πριν. Εφαρμόζεται κάτι νέο για τη βελτίωση των πελατών, των υπαλλήλων και των ενδιαφερομένων. Δεσμεύεται να είναι διαφορετικό, να διαταράξει…



Παρόλο που οι βασικές στρατηγικές μάρκετινγκ, όπως η διαφήμιση στο ραδιόφωνο και οι αφίσες, επιδρούν θετικά στην ανάπτυξη μιας εταιρείας, δεν συνεισφέρουν στη δημιουργία μιας άμεσης διαπροσωπικής σχέσης με πιθανούς πελάτες παγκοσμίως. Με το διαδικτυακό μάρκετινγκ όχι μόνο θα είστε…



Σε μία έρευνα του 2020 ένας μεγάλος αριθμός ατόμων,  είπε ότι θα ήθελε να δει περισσότερα βίντεο από εταιρείες. Αυτή η έρευνα λοιπόν παρουσιάζει την ανάγκη δημιουργίας marketing βασισμένο σε βίντεο.  Ωστόσο,  το ζητούμενο είναι η δημιουργία βίντεο το οποίο θα…



Τα κοινωνικά μέσα έχουν γίνει κρίσιμα για το μάρκετινγκ κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Είναι σαφές ότι τα κοινωνικά μέσα θα συνεχίσουν να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην καθοδήγηση των καταναλωτών προς τις ψηφιακές προσφορές. Πώς μπορούν οι ηγέτες του μάρκετινγκ…



Όσον αφορά το σχεδιασμό ιστοσελίδων, υπάρχουν τόσα πολλά διαφορετικά στυλ και κατευθύνσεις που μπορούν να εφαρμοστούν στην σχεδίαση του ιστότοπόυ σας: μπορεί να είναι οπουδήποτε από αριστοκρατικό έως μινιμαλιστικό, από παιχνιδιάρικο και ζωντανό έως κομψό και μοντέρνο. Ενώ η τελική…



Εάν έχετε ασχοληθεί με το μάρκετινγκ περιεχομένου τότε θα γνωρίζετε καλά το ποσό της εργασίας που συνεπάγεται όχι μόνο στη δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου, αλλά και στη διασφάλιση ότι το περιεχόμενο θα γίνει ορατό από τα σωστά άτομα. Μπορεί να γράψετε…



Ως απλή αναλογία, οι διαδικτυακές επιχειρήσεις δεν έχουν την πολυτέλεια να ρωτούν, “χρειάζεστε βοήθεια με οτιδήποτε;” όπως κάνουν τα καταστήματα. Mε τον ίδιο τρόπο που ξεκινά η εξυπηρέτηση πελατών όταν μπαίνουν στο κατάστημα, έτσι ξεκινά επίσης όταν οι πελάτες προσγειώνονται στον…



Είναι όμορφο να σχεδιάζετε την εταιρική σας ιστοσελίδα.  Προκειμένου να κάνετε μία δυναμική αρχή,  πρέπει να είστε σίγουροι για τα υλικά που χρησιμοποιείτε. Ας ξεκινήσουμε με το ποιο είδος φιλοξενίας θα  πρέπει να  να επιλέξετε για την νεοσυσταθείσα επιχείρησή σας εφόσον…



Ακολουθούν ορισμένα από τα οφέλη από τη χρήση του Google Ads στη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. 1. Αυξάνει τους πελάτες. Το Google Ads είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία για τη δημιουργία δυνητικών πελατών. Εάν οι καμπάνιες σας έχουν ρυθμιστεί σωστά, έχει τη δυνατότητα να…



Τεράστιες εταιρίες δεν είναι ικανές να μετακινηθούν τόσο γρήγορα όσο μία νέα εταιρεία, ωστόσο το μάρκετινγκ σε πραγματικό χρόνο καθιστά πιο εύκολο για όλων των ειδών τις εταιρείες να βελτιώσουν την κινητικότητα τους. Οι μικρές ή νεοσυσταθείσες επιχειρήσεις μπορούν να…


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι