Ο στόχος του μάρκετινγκ είναι να ενδυναμώσει τους δεσμούς της εταιρίας σας με τους προϋπάρχοντες πελάτες αλλά και νέους εντός του πλαισίου των στόχων σας. Ωστόσο οι πρωτοβουλίες του μάρκετινγκ ανέκαθεν ήταν μονόπλευρες. Δημοσιοποιείτε μία αφίσα, μία πινακίδα, ή οποιαδήποτε…
About Blog
Ο κόσμος του μάρκετινγκ έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια και το Google Ads είναι μια από τις πλατφόρμες που οδηγούν αυτόν τον μετασχηματισμό. Πράγματι, το Google Ads είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους διαδικτυακών διαφημίσεων επί πληρωμή. Το…
Με τις πωλήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου να ξεπερνούν τα 4 τρισεκατομμύρια δολάρια φέτος, το να συμπεριλαμβάνετε την αναδυόμενη τεχνολογία και τις τάσεις στις επιχειρηματικές σας δράσεις είναι απαραίτητο για να παραμείνετε ανταγωνιστικοί στο διαδίκτυο. Καθώς η τεχνολογία εξελίσσεται, το ίδιο κάνουν…
Στην τεχνολογία η προκατάληψη είναι δύσκολο να αποκλειστεί. Η τεχνολογία τείνει να προσελκύει τους δημιουργούς της, με αποτέλεσμα να διαμορφώνουν τον τρόπο σχεδιασμού των προϊόντων γύρω από αυτή. Όμως, δεν έχουν όλοι τις απαραίτητες τεχνολογικές γνώσεις. Για να αντιμετωπιστεί αυτό…
Οι διαφημίσεις Facebook προσφέρουν το βάθος της λεπτομερούς στόχευσης για μια επιχείρηση. Ωστόσο, κάθε μέρα, υπάρχουν έμποροι που καταλήγουν απογοητευμένοι και μπερδεμένοι όταν πρόκειται να παράγουν πραγματικά θετικά, μετρήσιμα αποτελέσματα από τις διαφημιστικές τους προσπάθειες στο Facebook. Τι προκαλεί το…
Ας φανταστούμε την εμπειρία των πελατών σε έναν κόσμο μετά τον Covid. Πρέπει να προβλέψουμε ότι οι αλλαγές στις προτιμήσεις των καταναλωτών και στα επιχειρηματικά μοντέλα θα ξεπεράσουν την άμεση κρίση. Μόλις οι καταναλωτές προσαρμοστούν στα νέα ψηφιακά ή απομακρυσμένα…
Για να ηγηθείτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πρέπει να είστε αυθεντικοί, η φωνή και η συμβολή σας πρέπει να είναι χρήσιμες, πραγματικές, επαληθεύσιμες και ουσιαστικές. Κάθε επωνυμία που είναι επιτυχημένη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχει καταφέρει να είναι με την κατασκευή αυθεντική…
Η ικανότητα συλλογής δεδομένων, ανάλυσης και λήψης αποφάσεων έχει μεταμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο οι έμποροι κάνουν τη δουλειά τους. Το μάρκετινγκ ήταν ένα παιχνίδι εικασίας που βασίζεται στην εμπειρία και το ένστικτο, αλλά οι εξελίξεις στα εργαλεία και…
Στον κόσμο του 2021, είναι πλέον εφικτό να δημιουργήσετε περιεχόμενο για κάθε στάδιο της διοχέτευσης πωλήσεων για να προσελκύσετε αποτελεσματικά, να καλλιεργήσετε και να κερδίσετε και τους πιο δύσκολους δυνητικούς πελάτες σας. Απλώς πρέπει να χρησιμοποιήσετε τις πιο πολύτιμες πληροφορίες…
Τα δημοφιλή κανάλια εκτιμάται ότι θα ωφεληθούν μακροπρόθεσμα από την πανδημία. Αλλά τι γίνεται με το υπόλοιπο μάρκετινγκ; Αυτό το άρθρο ρίχνει μια ευρύτερη ματιά στις τάσεις που προβλέπουμε ότι θα επηρεάσουν δραματικά το digital marketing το 2021 και μετά…
Πολλοί άνθρωποι έχουν αναρωτηθεί για την ξαφνική άνοδο της στρατηγικής που εστιάζει στην προώθηση της προσωπικής επωνυμίας. Σε πολλές περιπτώσεις μπορούμε να αποδώσουμε τους φόρους τιμής στην τηλεόραση που μετέτρεψε ανθρώπους σε συγγραφείς, παρουσιαστές, αλλά η αλήθεια είναι ότι η…
Ο κόσμος της ψηφιακής επικοινωνίας αλλάζει συνεχώς και με το ρυθμό με τον οποίο προχωρά η τεχνολογία μας, αυτές οι αλλαγές γίνονται γρηγορότερα από ποτέ. Δεν είναι ποτέ πολύ νωρίς για να αρχίσετε να προετοιμάζεστε για το μέλλον, ειδικά όταν…
Mία έντονη παρουσία στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να θέσει τα θεμέλια για μια ισχυρή και παγκόσμιας εμβέλειας, διαφήμιση της επωνυμίας σας. Περίπου ο μισός πληθυσμός της γης είναι ενεργός στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μέσω της χρήσης των μέσων κοινωνικής…
Το να είστε προετοιμασμένοι για κάθε ενδεχόμενη κρίση είναι ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, στον κλάδο του επιχειρείν. Ως γνωστόν ” ο θάνατός σου η ζωή μου ” έτσι, ότι δεν σκοτώνει την επιχείρησή σας την κάνει πιο δυνατή. Μπορεί η υγειονομική πανδημία…
H πανδημία έπληξε πολλούς ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και ακόμα χειρότερα οδήγησε ορισμένες επιχειρήσεις να κλείσουν οριστικά. Με τη νέα χρονιά πού μπήκε, κανείς δεν ξέρει τι να περιμένει. Σαν ιδιοκτήτης επιχειρήσεων όμως, πρέπει να σχεδιάσετε και να ενισχύσετε την επιχείρησή σας όσο το δυνατόν περισσότερο για να είστε…
Τα Στελέχη μάρκετινγκ πρέπει να σκέφτονται με γνώμονα τις μετρήσεις Θυμάστε πώς ήταν το παλιό παραδοσιακό μάρκετινγκ; Γινόταν σπατάλη χρόνου για εύρεση νέων καμπανιών, δημιουργία όμορφων διαφημιστικών, και στο τέλος το μόνο που είχε σημασία ήταν η δημιουργικότητα. Ήταν η…