Η οικοδόμηση ενός ακροατηρίου είναι ίσως η πιο σημαντική πτυχή της ανάπτυξης μιας εταιρείας. Αντί να βασίζεστε σε επικίνδυνα κόλπα και τύχη, μετατρέψτε την εύρεση του κοινού σας σε επιστήμη. Με αυτόν τον τρόπο, είστε σε θέση να προβλέψετε και…
About Blog
Στον πυρήνα του, το μάρκετινγκ περιεχομένου έρχεται σε μια μεγάλη πρόκληση: δημιουργία και διατήρηση πιστού κοινού. Δεν είναι εύκολο έργο. 1. Εστίαση στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα Κατά την απόκτηση κοινού μέσω μιας καμπάνιας, είναι σημαντικό να παρακολουθείτε την…
Πλέον, οι ημερήσιοι ενεργοί χρήστες του Facebook ξεπερνούν το 1 δις, οι οποίοι ενημερώνονται, παρακολουθούν ειδήσεις και συνομιλούν μεταξύ τους. Το Facebook αποτελεί τον ιστότοπο με τις πιο πολλές επισκέψεις, συγκριτικά με Instagram, Twitter, Pinterest και LinkedIn. Όλοι αυτοί οι χρήστες δίνουν τεράστιες δυνατότητες…
Με όλα τα νέα εργαλεία και πλατφόρμες που εμφανίζονται συνεχώς, είναι πολύ εύκολο να πέσετε στην παγίδα να σκεφτείτε τα κοινωνικά μέσα μέσω ενός τακτικού πρίσματος αντί ενός στρατηγικού. Μια σωστή στρατηγική για τα social media είναι απαραίτητη. Ας ρίξουμε μια ματιά στον…
Καθημερινά σε εκατομμύρια χρήστες εμφανίζονται μηνύματα τα οποία κατοχυρώνουν τα προσωπικά τους δεδομένα. Τα μηνύματα αυτά μπορεί να είναι spam, banner, popups ή να αποτελούν αναδυόμενα παράθυρα σχετικά με πρόσφατες αναζητήσεις τους ή μέρη που επισκέφθηκαν. Αυτό συμβαίνει διότι όταν οι χρήστες βρίσκονται σε…
Υπάρχουν πολλά site που υπόσχονται ότι με χαμηλό κόστος είναι ικανά να κατασκευάσουν μία επαγγελματική εμφάνιση για την ιστοσελίδα σας. Αυτά τα site αποτελούν το πρώτο βήμα στην κατασκευή ιστοσελίδων για τις νέες επιχειρήσεις που ξεκινούν χωρίς πολλά χρήματα. Όμως, δεν αποτελούν την πιο κατάλληλη λύση…
Πλέον ζούμε σε μία ψηφιακή εποχή που το διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν φέρει την επανάσταση στον τρόπο που αλληλεπιδρούμε μεταξύ μας. Η εξάρτηση από τα ψηφιακά εργαλεία διαχέεται και στον επιχειρηματικό κόσμο. Η πανδημία έχει επιταχύνει τις…
Ο σχεδιασμός της ιστοσελίδας πρέπει να επικεντρώνεται στον χρήστη, τις ανάγκες του και το επιθυμητό αποτέλεσμα μιας επίσκεψης του στον ιστότοπο. Θα πρέπει να επικεντρώνεται στις προκλήσεις και στα προβλήματα του χρήστη και στην ικανότητα του ιστότοπου να επιλύει αυτά…
Οι μικρές επιχειρήσεις προσπαθούν συνεχώς να τραβήξουν την προσοχή των υποψήφιων πελατών τους και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δημιουργείται μεγάλος όγκος πληροφορίας. Οι καταναλωτές για να αποφύγουν όλη αυτή την πληροφορία εγγράφονται σε ψηφιακά ραδιόφωνα χωρίς διαφημίσεις και εγκαθιστούν ad–blockers στους browsers τους…
Δεν θα καταφέρετε ποτέ να κάνετε marketing περιεχομένου αν δεν μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο σε τακτική βάση. Επίσης, πρέπει να μάθετε πώς να δημιουργείτε περιεχόμενο με τον καλύτερο τρόπο. Δεν είναι τόσο δύσκολο. Δείτε παρακάτω πως μπορείτε να το πετύχετε αμέσως μετά…
Η αναμονή είναι ταλαιπωρία, και το ίδιο ισχύει και όταν αναμένεις μια ιστοσελίδα να φορτώσει. Εάν ο ιστότοπός σας αργεί να φορτώσει, πιθανότατα δεν τον έχετε αναβαθμίσει μετά την αρχική κατασκευή ιστοσελίδας. Πρέπει να σημειωθεί ότι η ταχύτητα του ιστότοπού σας…
Ας δούμε το εξής: Όλες οι εταιρίες θέλουν ομαλότερους και αποτελεσματικότερους κύκλους πωλήσεων. Ο χρόνος που απαιτείται από τη φάση που ένας υψηλής ποιότητας δυνητικός πελάτης απλός χαζεύει τα προϊόντα της εταιρίας σας μέχρι να πάρει την απόφαση να αγοράσει…
Οι κορυφαίοι πελάτες αποτελούν μεγάλο πλεονέκτημα για κάθε οργανισμό. Στις περισσότερες περιπτώσεις οι άνθρωποι ενδιαφέρονται πολύ περισσότερο να διαβάσουν τις κριτικές των χρηστών από το απλό marketing. Οι πελάτες είναι πιο αξιόπιστοι και συγκεκριμένοι σε αυτά που λένε. Οι άνθρωποι θέλουν…
Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να αναδειχθεί η επιχείρησή ή η μάρκα σας από έναν ιστότοπο που προωθεί το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Με τη δημιουργία περιεχομένου και τη χρήση των κατάλληλων εργαλείων μπορείτε να ενισχύσετε την επισκεψιμότητα του ιστότοπού…
Πέρασαν μέρες από τότε που influencermarketing γίνονταν μόνο οι διάσημοι και οι αθλητές. Ένα πρόγραμμα επιρροής χρειάζεται να έχει συγκεκριμένο απευθυνόμενο κοινό και πλάνο για να είναι πετυχημένο. Θα χρειαστεί να δημιουργήσετε ένα σταθερό σχέδιο και να το εκτελέσετε αποτελεσματικά για να…
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δημιουργήθηκαν με γνώμονα την ιδέα του διαλόγου. Eπομένως, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι όλο και περισσότεροι χρήστες το επιλέγουν ως το κύριο κανάλι επικοινωνίας με τις επωνυμίες. Ωστόσο, η φροντίδα των πελατών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης…