espa banner

About Blog


Οι ιστότοποι των ανταγωνιστών συνήθως επηρεάζουν τα αποτελέσματα στην αναζήτηση. Πολλοί ιδιοκτήτες επιχειρήσεων πιστεύουν ότι επειδή ο ιστότοπός τους βρίσκεται ψηλά στην αναζήτηση της Google για μία βδομάδα, θα βρίσκεται εκεί για πάντα. Ωστόσο, η ψυχρή λειτουργία των μηχανών αναζήτησης οδηγεί στο…



Η προετοιμασία ενός ιστότοπου για αποτελέσματα φωνητικής αναζήτησης SEO είναι ένα περίπλοκο, συνεχώς εξελισσόμενο πεδίο στο βαθμό που πηγαίνουν οι τυπικές αναζητήσεις κειμένου προγράμματος περιήγησης. Ωστόσο, πολλοί επιχειρηματικοί ιστότοποι λείπουν από ένα εντελώς διαφορετικό επίπεδο αποτελεσμάτων αναζήτησης που προέρχεται από φωνητικές αναζητήσεις μέσω…



Το domain name είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που χρησιμοποιεί μία επιχείρηση όταν ξεκινάει την κατασκευή ιστοσελίδων. Μπορεί να είναι δύσκολο να βρεθεί το κατάλληλο καθώς πρέπει να ταιριάζει στους στόχους της επιχείρησης. Ξεκινώντας μία επιχείρηση θα θέλετε να κερδίσετε όσο…



Η χρηστικότητα και η χρησιμότητα, καθορίζουν την επιτυχία ή την αποτυχία ενός ιστοτόπου. Δεδομένου ότι ο επισκέπτης της σελίδας είναι το μόνο άτομο που κάνει κλικ και ως εκ τούτου αποφασίζει τα πάντα, ο επικεντρωμένος στο χρήστη σχεδιασμός έχει γίνει…



Η δημιουργία μιας στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου δεν χρειάζεται να είναι μακρά, σχεδιασμένη ή περίπλοκη. Ακολουθεί μια γρήγορη άσκηση για να δημιουργήσετε μια απλή στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου. Γράψτε τις ακόλουθες ερωτήσεις στη συνέχεια δώστε απαντήσεις, στηρίξτε αυτήν τη βασική στρατηγική καθώς…



Οι δυνητικές διαφημίσεις Facebookδίνουν τη δυνατότητα στις επιχειρήσεις να προσελκύσουν δυνητικό κοινό, οι οποίοι αποτελούν πελάτες υψηλής στόχευσης και ποιότητας. Χρησιμοποιεί η δική σας επιχείρηση αυτή τη στρατηγική διαφήμισης; Με τον όρο δυνητικές διαφημίσεις του Facebookεννοούμε τις κύριες διαφημίσεις που εμφανίζονται στο Facebookκαι…



Η ιδέα του μάρκετινγκ περιεχομένου μπορεί να είναι δύσκολη έννοια για ορισμένους, ειδικά για εκείνους που έχουν μικρή ή καθόλου εμπειρία με αυτό. Το μάρκετινγκ περιεχομένου συνεχώς εξελίσσεται και είναι απαραίτητο για όσους ξεκινάνε μια νέα επιχείρηση. Οι πληροφορίες που…



Η ανάπτυξη μιας επιχείρησης δεν είναι εύκολη. Πρώτον, χρειάζεστε μια βιώσιμη ιδέα. Είτε πρόκειται για προϊόντα, υπηρεσίες ή πληροφορίες, η αποκάλυψη της λέξης γίνεται όλο και πιο δύσκολη. Και χωρίς τις σωστές στρατηγικές μάρκετινγκ για να τροφοδοτήσουν την ανάπτυξή σας,…



Με τη πάροδο των χρόνων και την εξέλιξη της τεχνολογίας όλο και περισσότεροι χρησιμοποιούν emails. Γίνεται συνεχής έλεγχος των εισερχόμενων κατά τη διάρκεια της μέρας από τους χρήστες και αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να δημιουργήσετε μία καμπάνια μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου…



Οι έμποροι χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο βίντεο με διάφορους τρόπους για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών. Χρησιμοποιούν κατασκευή ιστοσελίδων με βίντεο, σελίδες προορισμού, καταγεγραμμένα διαδικτυακά σεμινάρια, email και άλλα. Τα βίντεο συμβάλλουν επίσης στην εισαγωγή επωνυμιών σε πιθανούς πελάτες και στη δημιουργία διαρκών σχέσεων…



Εάν είστε επιχειρηματίας, γνωρίζετε τη σημασία ενός προϋπολογισμού. Επίσης, πιθανώς γνωρίζετε ότι πρέπει να προσεγγίσετε το επιλεγμένο κοινό σας τη σωστή στιγμή. Ακολουθεί μια λίστα με τα κορυφαία 10 δωρεάν εργαλεία μάρκετινγκ που κάθε επιχειρηματίας πρέπει να γνωρίζει. 1. Chattypeople…



Η έναρξη μιας στρατηγικής μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων μπορεί να είναι δύσκολη. Πρέπει να δημιουργήσετε αναρτήσεις, να κάνετε διαφημίσεις, να σχολιάζετε σε αναρτήσεις άλλων, να αλληλεπιδράτε με το κοινό σας, να μεγαλώσετε το κοινό σας και να παραμείνετε αυθεντικοί όλη την…



Όλοι γνωρίζουν ότι χρειάζεστε ένα επιχειρηματικό σχέδιο, ωστόσο πολλοί επιχειρηματίες δεν συνειδητοποιούν ότι ένα σχέδιο μάρκετινγκ είναι εξίσου σημαντικό. Σε αντίθεση με ένα επιχειρηματικό σχέδιο, ένα σχέδιο μάρκετινγκ εστιάζει στην απόκτηση και τη διατήρηση πελατών, είναι στρατηγικό και περιλαμβάνει αριθμούς,…



Μια παγκόσμια κρίση μπορεί είτε να παραλύσει μια ομάδα μάρκετινγκ είτε να την παρακινήσει για να ευδοκιμήσει. Μετά την πανδημία COVID-19, αυτό ακριβώς βλέπουμε: ορισμένες εταιρείες μειώνουν το μάρκετινγκ (σε ορισμένες περιπτώσεις, απολύουν ολόκληρη την ομάδα μάρκετινγκ), ενώ άλλες γίνονται…



Μόλις αναπτύξετε τη στρατηγική μάρκετινγκ, υπάρχουν τα 7 κλειδιά (ή 7 p’sστα Αγγλικά) που πρέπει να χρησιμοποιήσετε για να αξιολογείτε και να επανεκτιμάτε συνεχώς τις επιχειρηματικές σας δραστηριότητες. Αυτά τα επτά είναι: προϊόν (product), τιμή (price), προώθηση (promotion), τόπος (place),…



Το μάρκετινγκ χωρίς εφαρμογή, είναι σαν να θέλετε να βγάλετε κέρδος χωρίς τον απαραίτητο προγραμματισμό και πλάνο που θα πρέπει να ακολουθήσετε. Η εφαρμογή αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι μικρές επιχειρήσεις σήμερα. Η ύπαρξη προτάσεων για…


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι