Σήμερα, στον 21ο αιώνα, βρισκόμαστε στο σημείο που η τεχνολογία έχει εισβάλλει σε ότι κάνουμε. Το διαδίκτυο είναι παντού. Μας εντοπίζει, καθώς ταξιδεύουμε. Μετράει τα βήματά μας, καθώς τρέχουμε. Ωστόσο, το ίντερνετ δεν είναι τίποτα, χωρίς την τεχνολογία που απαιτείται…
About Blog
Εάν θέλετε να πάτε τη μικρή σας επιχείρηση σε υψηλότερο επίπεδο ακριβείας, απόδοσης και συνολικής παρουσίας, παρακάτω υπάρχουν 10 συμβουλές σχεδιασμού που πρέπει να ακολουθήσετε προσεκτικά: 1. Επικεντρωθείτε στους συνδέσμους πλοήγησής σας: Μπορεί να μην έχετε ένα ευρετήριο γεμάτο με…
Είτε παρουσιάζετε μία κανούργια επωνυμία ρούχων είτε έχετε ήδη μία αυτόν τον καιρό, το να σκεφτείτε να κερδίσετε περισσότερο έκθεση και κοινοποιήση στην αγορά, πρέπει να είναι πάντα ύψιστης σημασίας για εσάς. Ωστόσο, ολοένα και περισσότερες εμπορικές φίρμες (brands) ρούχων…
Το domain είναι το στοιχείο κλειδί του ιστοτόπου σας. Μπορεί να σας βοηθήσει ή να σας καταστρέψει, έτσι είναι αρκετά σημαντικό πριν προχωρήσετε στην κατασκευή ιστοσελίδας να διαλέξετε ένα όνομα domain που να λειτουργεί για την επιχείρησή σας. Γιατί όμως…
Αποφασίσατε, λοιπόν, να ξεκινήσετε το δικό σας online κατάστημα ενδυμάτων. Δεν είναι έκπληξη το γιατί: με το online κατάστημα ενδυμάτων να είναι μία επιχείρηση πολλών δισεκατομμυρίων το χρόνο, είναι με διαφορά μία από τις πιο δημοφιλείς eCommerce επιχειρήσεις. Με τις…
1. Περιεχόμενο (Χρήσιμο, ενημερωτικό, δωρεάν, κι εύκολο στην κατανόηση) Εάν προσφέρετε καλογραμμένες, αυθεντικές, εύκολα κατανοητές πληροφορίες, συνοδευόμενες από σωστές εικόνες, οι πιθανότητες να πάρετε ποιοτικά links, έκθεση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και ποσοστά εντοπισμού στο SERP είναι υψηλότερες. Το νόημα…
Το να έχετε έναν αποτελεσματικό ιστότοπο για την κατασκευαστικής σας εταιρία είναι πιο αναγκαίο από ποτέ. Από τη στιγμή που οι περισσότεροι άνθρωποι ψάχνουν τοπικές επιχειρήσεις μέσω των μηχανών αναζήτησης, οι κατασκευαστικές εταιρίες πρέπει να θέσουν ως στόχο το να…
Ενώ ο τρόπος που οι επιχειρηματίες χρησιμοποιούσαν τις καμπάνιες μάρκετινγκ έχει αλλάξει, οι λόγοι δεν έχουν. Κάθε επιχειρηματίας θέλει να προσεγγίσει τον ιδανικό του πελάτη, τη στιγμή που ο πελάτης το χρειαστεί. Με τη συνεχής ροή των νέων τεχνολογιών ,…
Με τον ενθουσιασμό κάθε νέας χρονιάς, έρχεται μια νέα παρτίδα τάσεων μάρκετινγκ και προβλέψεων. Τα άτομα που ασχολούνται με το μάρκετινγκ σε όλον τον πλανήτη αναρωτιούνται σε ποιες τάσεις, τακτικές και τεχνολογίες πρέπει να επικεντρωθούν για να προσελκύσουν, να εμπλακούν…
Καθώς ετοιμάζετε το προσωπικό και τις επιχειρηματικές σας δραστηριότητες για το 2019,είναι επίσης πολύ σημαντικό να εξετάσετε το σχέδιο μάρκετίνγκ σας. Από τη στιγμή που οι πελάτες σας περιμένουν να βρουν εύκολα και να απολαύσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες…
Η τέχνη είναι μία μορφή έκφρασης που ένας καλλιτέχνης φαντάζεται και αποτυπώνει πάνω στο χαρτί, στον καμβά ή στο ξύλο. Μαζί με τις γκαλερί και τις εκθέσεις, υπάρχουν κι άλλα μέσα για να παρουσιάσετε το ταλέντο σας και στις…
Αυτές οι συμβουλές δίνουν μία ιδέα για το πως να δημιουργήσετε μία ιστοσελίδα που θα παρουσιάζει με έναν επαγγελματικό τρόπο το έργο σας και θα διασφαλίζει μία ορατή, αποτελεσματική online παρουσία To 2019, είναι υποχρέωση να έχει κάποιος μία ιστοσελίδα….
Ως μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μορφές μάρκετινγκ, το video μάρκετινγκ αποτελεί ένα από τα καλύτερα εργαλεία για την έξυπνη προώθηση των επιχειρήσεων. Πέντε κορυφαία οφέλη του video μάρκετινγκ: Το video content προωθεί την εύκολη ανάκληση μάρκας(brand recall).Σύμφωνα με έρευνες,…
Οργανώστε τα Web Assets σας Τα Web Assets επεκτείνονται πολύ περισσότερο από την οργάνωση της επιχείρησής σας. Web Assets θεωρούνται όλα τα διαδικτυακά στοιχεία της επιχείρησής σας από τον ιστότοπό σας έως τα προφίλ σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Όλα…
Η οικοδόμηση μιας ηλεκτρονικής επιχείρησης αποτελεί το πιο δύσκολο κομμάτι της επιχειρηματικότητας. Ωστόσο μια ακόμα πρόκληση παραμένει η μεθόδευση των κατάλληλων εργαλείων για την εν συνεχεία σωστή ανάπτυξη της επιχείρησής σας. Πώς μπορείτε να πετύχετε; Email marketing campaigns…
Digital Traffic Manager Το ψηφιακό μάρκετινγκ καταλαμβάνει πολύ μεγαλύτερο εύρος δραστηριοτήτων σε σχέση με τα κοινωνικά μέσα. Οι εμπορικές φίρμες (brands) αναζητούν ποιοτική κυκλοφορία περιεχομένου, άμεση ανταπόκριση και δημόσια παρουσία. Αυτό περιλαμβάνει όχι μόνο τη δραστηριότητα στα κοινωνικά μέσα, αλλά…