espa banner

About Blog


Τα Social media μπορούν να είναι ταυτόχρονα  χαρά και εφιάλτης για τους ‘marketers’. Υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι και τόσες πολλές επιλογές. Ωστόσο, το κοινό είναι κοινό. Είναι απρόσωπο και  ανώνυμο. Οι πελάτες, από την άλλη πλευρά, είναι το ακριβώς αντίθετο….



Σχεδόν κάθε ιδιοκτήτης καταστήματος Ecommerce γνωρίζει ότι το email marketing είναι αποτελεσματικό, αλλά μια από τις μεγαλύτερες δυσκολίες είναι το πώς να βελτιώνετε τα ‘email open rates’. Σας παραθέτουμε τις 4 πιο βασικές πρακτικές για τη μεγαλύτερη βελτίωση. Το Email…



Τα τελευταία 10 χρόνια, το ψηφιακό τοπίο έχει αλλάξει σημαντικά. Οι χρήστες καταργούν σταδιακά τους επιτραπέζιους και φορητούς υπολογιστές για να σερφάρουν στο Ιντερνετ  και να αλληλεπιδρούν με το content. Αντ ‘αυτού, χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα και τα tablets. Επιπλέον, η ψηφιακή…



Αν επιθυμείτε να ξεκινήσετε την ατομική σας επιχείρηση, σας παρέχουμε ορισμένες συμβουλές για να βελτιώσετε τις πιθανότητες επιτυχίας σας. 1. Σταματήστε να επιδιώκετε την τελειότητα. Όταν ξεκινάτε μια νέα επιχείρηση, είναι φυσικό να θέλετε τα πάντα να πάνε κατ’ ευχήν….



Στους κύκλους του marketing ,  η συζήτηση που ακούγεται  πιο  συχνά αφορά τον παλμό του email marketing: είναι ζωντανό ή νεκρό;  Η  απάντηση είναι προφανής. Το email σίγουρα ΔΕΝ είναι νεκρό και ούτε θα είναι όσον αφορά τουλάχιστον το προσεχές μέλλον . Αλλά πριν συνεχίσουμε  , ας παραθέσουμε ένα στατιστικό γεγονός:…



Η δημιουργία ενός επιτυχημένου ηλεκτρονικού καταστήματος απαιτεί πειθαρχία, αποφασιστικότητα, επιμέλεια και προσεκτικό σχεδιασμό. Σας προτείνουμε δέκα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε προτού δημιουργήσετε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα για την επιχείρησή σας: 1. Σκεφθείτε αν η επωνυμία ή ο διακριτικός τίτλος της…



Το Διαδίκτυο έχει μετασχηματίσει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οικοδομούμε και προωθούμε τις επιχειρήσεις: έχουμε πρόσβαση σε πολύ περισσότερους πόρους και μεγαλύτερο δυναμικό από ποτέ. Υπάρχουν ωστόσο κάποιες “απαραίτητες” στρατηγικές για να θεμελιωθεί σωστά το μάρκετινγκ κάθε επιχείρησης: 1….



Όταν πρόκειται για το διαδικτυακό μάρκετινγκ, ο σκοπός και οι στόχοι είναι γενικά οι ίδιοι με αυτούς του παραδοσιακού μάρκετινγκ και σχετίζονται πάντοτε με την αύξηση της αναγνωρισιμότητας ενός brand και την εξεύρεση νέων πελατών. To μεγαλύτερο πλεονέκτημα του μάρκετινγκ στο διαδίκτυο για…



Ως μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μορφές μάρκετινγκ, το video μάρκετινγκ αποτελεί ένα από τα καλύτερα εργαλεία για την έξυπνη προώθηση των επιχειρήσεων  που έχουν προβεί στην δημιουργία e-shop και ενδιαφέρονται να προσεγγίσουν νέους πελάτες. Πέντε κορυφαία οφέλη του video…



  Όπως μπορούν να πιστοποιήσουν πολλοί επιτυχημένοι επιχειρηματίες, αρκετές ισχυρές και κερδοφόρες εταιρείες συχνά εκκινούν ως μικρές startups. Παρά το γεγονός αυτό, θα πρέπει ωστόσο να γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με τις στατιστικές, το 90% όλων αυτών των νέων εταιριών αποτυγχάνει.Για…



  Το να γράψετε ένα φοβερό tweet είναι αρκετά σπουδαίο από μόνο του αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι το tweet σας θα διαβαστεί. Ακόμα και αν έχετε χιλιάδες (ή εκατοντάδες χιλιάδες) followers, τα tweets σας μπορεί να “πέσουν στο κενό”….



Το ψηφιακό μάρκετινγκ έχει καταιγιστική δυναμική. Ο διαδικτυακός χώρος  και οι τάσεις του αλλάζουν διαρκώς. Αυτό που αποτελούσε δυναμικό μάρκετινγκ πέρυσι θεωρείται ήδη παρωχημένο φέτος. Για να σας βοηθήσουμε να καταρτίσετε ένα σχέδιο στρατηγικής που θα βοηθήσει την εταιρεία σας…



Ο σχεδιασμός ενός ιστότοπου για την επιχείρησή σας είναι το πρώτο βήμα. Το Web Design είναι σήμερα ένας θεμελιώδης λίθος οποιασδήποτε εταιρείας. Ο ιστότοπός σας μπορεί να είναι σύνθετος ή πιο απλός ή μινιμαλιστικός, αλλά σε κάθε περίπτωση, ένας ελκυστικός…



  Το LinkedIn είναι το απόλυτο B2B μέσο επικοινωνίας. Πώς όμως μπορείτε να επωφεληθείτε από τη χρήση του;  Η εταιρεία κατασκευής και προώθησης ιστοσελίδων & eshop aboutnet σας δίνει μερικές συμβουλές που θα ενισχύσουν την απόδοση της διαφημιστικής σας καμπάνιας στο LinkedIn. 1….



Γιατί συνεχίζεται η συζήτηση σχετικά με το Offline Marketing; Από την έλευση του Διαδικτύου, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, εμπειρογνώμονες του μάρκετινγκ και του ηλεκτρονικού εμπορίου συζητούν διαρκώς τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του offline σε σχέση με το online marketing μέσω…



Οι περισσότερες μικρές επιχειρήσεις θέλουν το website τους να παράγει ‘leads’  αλλά δυστυχώς τα περισσότερα websites των μικρών επιχειρήσεων δεν είναι χτισμένα για να το κάνουν αυτό. Εδώ είναι τα 10 πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε την…


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι