espa banner

About Blog


Οι οδηγοί Instagram είναι μια σχετικά νέα δυνατότητα στην πλατφόρμα που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν επιμελημένες συλλογές αναρτήσεων και ιστοριών για συγκεκριμένα θέματα. Αυτοί οι οδηγοί μπορούν να αποτελέσουν ένα πολύτιμο εργαλείο για επιχειρήσεις που θέλουν να μοιραστούν πολύτιμες…



Τι είναι η Διαδικτυακή Παρουσία; Όταν ένα άτομο ή μια επιχείρηση έχει διαδικτυακή παρουσία, αυτό σημαίνει ότι έχει έναν ιστότοπο και προωθεί ενεργά τις υπηρεσίες του στο ευρύ κοινό. Αυτές οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τα έντυπα μέσα…



Για τους εμπόρους που βλέπουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας μέσα από το φακό των ματιών του πελάτη σας μέσα από τα στάδια του κύκλου αγοράς θα μπορούσε να είναι το θαύμα που χρειάζεται η επιχείρησή σας για να…



Η δημιουργία μιας ολοκληρωμένης καμπάνιας βίντεο μπορεί να είναι μια δύσκολη προσπάθεια, επειδή διαφορετικά στυλ βίντεο καλύπτουν συγκεκριμένες πλατφόρμες. Ενώ ένα τηλεοπτικό σποτ ακολουθεί γενικά ένα κλασικό τόξο ιστορίας που συμπυκνώνεται σε 30 δευτερόλεπτα, μια διαφήμιση πριν το βίντεο δίνει…



Ένα σχέδιο ψηφιακού μάρκετινγκ είναι ένα ολοκληρωμένο πλάνο που περιγράφει τις στρατηγικές και τις τακτικές μάρκετινγκ στο διαδίκτυο. Θα το χρησιμοποιήσει μια επιχείρηση για να πετύχει τους στόχους μάρκετινγκ και πωλήσεων αμέσως μετά την κατασκευή ιστοσελίδων. Παρέχει έναν χάρτη πορείας…



Ίσως έχετε μάθει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν επηρεάζουν τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO). Η Google, για παράδειγμα, υποστηρίζει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν χρησιμοποιούνται στην κατάταξή τους. Αυτό δεν σημαίνει ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν παίζουν…



Όταν ξεκινάτε μια νέα επιχείρηση, είναι φυσιολογικό να θέλετε να ενημερώσετε γι αυτό το συντομότερο δυνατό. Θέλετε να δημιουργήσετε ένα επιχειρηματικό σχέδιο καθώς και ένα σχέδιο μάρκετινγκ, ειδικά το ψηφιακό μάρκετινγκ, που θα βοηθήσει τους ανθρώπους να σας βρουν μέσα από…



Όταν δημιουργείτε την επωνυμία σας στο διαδίκτυο, μπορείτε να ξεκινήσετε δυνατά και να επενδύσετε το χρόνο σας σε όλες τις εργασίες που πρέπει να γίνουν για να βεβαιωθείτε ότι οι άνθρωποι το γνωρίζουν. Συγκεκριμένα, δημιουργείτε την επωνυμία σας μπροστά σε…



Για έναν κάτοχο ιστότοπου, το περιεχόμενο είναι η ραχοκοκαλιά της επιτυχίας. Το περιεχόμενο είναι αυτό που προσελκύει επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Το καλά δημιουργημένο περιεχόμενο θα ωφελήσει την κατάταξή σας στις μηχανές αναζήτησης. Το καλό περιεχόμενο θα εκπαιδεύσει τους επισκέπτες…



Οι περισσότερες επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το Slack επειδή είναι μια ισχυρή και φιλική προς τον χρήστη πλατφόρμα για την επικοινωνία μεταξύ ομάδων & συνεργατών. Το Slack επιτρέπει στις ομάδες να δημιουργούν κανάλια με διαφορετικά θέματα ή εργασίες και παρέχει μια σειρά…



Όταν κάνετε μάρκετινγκ στο διαδίκτυο, είναι σημαντικό να κατανοήσετε πώς οι χρήστες έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Γιατί είναι τόσο σημαντικό αυτό; Υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους οι χρήστες έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο. Μπορείτε πρώτα να σκεφτείτε επιτραπέζιους και φορητούς…



Κάθε επιχείρηση έχει μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ, αλλά μπορεί να διαφέρει ανάλογα με την επιχείρησή σας. Με άλλα λόγια, οι επιχειρήσεις πρέπει να βρουν το σωστό μείγμα για τις ανάγκες τους. Ενώ όλες οι στρατηγικές στο ψηφιακό μάρκετινγκ είναι οι…



Υπάρχουν πολλά οφέλη για μια επιχείρηση που χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Είναι ένας τρόπος να αποκτήσετε την έκθεση της επωνυμίας τους και να αποκτήσετε νέους οπαδούς και πελάτες. Ορισμένες επιχειρήσεις πιστεύουν ότι πρέπει να δημιουργήσουν φανταχτερές αναρτήσεις που θα…



Όσον αφορά το ψηφιακό μάρκετινγκ, είναι αλήθεια ότι ο ιστότοπός σας βρίσκεται στο επίκεντρο των προσπαθειών σας. Φυσικά, υπάρχουν και άλλες στρατηγικές που είναι σημαντικές, όπως το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων, η ψηφιακή διαφήμιση και το μάρκετινγκ περιεχομένου. Ακολουθούν ορισμένες πληροφορίες…



Το μάρκετινγκ Influencer, στην ουσία, είναι η πράξη αγοράς οπαδών και αφοσίωσης. Είναι μια μορφή διαφήμισης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην οποία οι μάρκες χρηματοδοτούν ή πληρώνουν κοινωνικούς παράγοντες επιρροής για να προωθήσουν τα προϊόντα τους. Η επιτυχία αυτής της…


Ψάχνετε κάτι συγκεκριμένο;

Μιλήστε με τους ειδικούς μας!
Δεν ενδιαφέρομαι